Trenger hjelp

junimammaaaaa

Andre møte med forumet
Hei, jeg er i en vanskelig situasjon nå, og har det veldig tungt.

Jeg er alene, og barnefar vil ikke involvere seg før han vet det er han som er faren. Familien hans er på hans side, og jeg blir helt skremt av dette, tenk visst testen sier noe annet enn opplysningene fra ul og legen.

Jeg har termin 13 juni, har en syklus på ca 25-26 dager. Jeg vet ikke når jeg hadde siste blødning så jeg fikk hjelp med termindato, men har en anelse på at jeg hadde mens første dag 4 september. Har vært på ul i uke 12 for å beregne hvor langt jeg var på vei, og der sa hun ikke noe annet enn den terminen legen ga meg, er alle fostre like i uke 12, ville de sett visst det var noen uker forskjell? alle disse tankene skremmer meg, fordi jeg gikk på en smell den 19 august og var med en annen en barnefar. livet mitt hadde blitt helt ødelagt visst det skulle vise seg å være denne personen som er barnefar, jeg håper bare på at jeg hadde den menstruasjonen den 4 sept. Jeg var med barnefar den 31 aug, og 9 sept, og den 16 sept, så fikk jeg en liten blødning den 25 september som kanskje var en festeblødning? tok clearblue den 6 oktober og der sto det 3+, på ordinær ultralyd sa de ikke noe annet om termindatoen som både legen og tidlig ul ga meg. Har vært på 2 3D ultralyder også.

Vet noen her noe om farskapstest, når man kan ta den og hvor lang tid det tar før jeg får svar? nærmer jo seg termin nå og jeg er helt ifra meg, alle tankene jeg har tar over, hva tror dere angående det jeg har skrevet over her? Trenger å få senket skuldrene mine, klarer ikke tenke på andre ting.
 
Den i august ville gitt deg en termin i mai og ikke juni. Tok bare en kjapp tur innom babyverden sin termin kalkulator. Så da hadde du vært en mnd lengre på vei enn du er nå, så feil tar de ikke på ul. Og veldig dårlig gjort av dem. Jeg har to eks svigerinner som jeg har mye kontakt med. Men ta det med ro, sånt ordner seg av seg selv da han blir pålagt dna test hvis han ikke skriver under på at han er får.
 
Jeg tror det kan ta noen uker å få svar på testen via sykehuset, men googlet det og fant en privat aktør som lovet svar på DNA-test i løpet av 5-10 virkedager, men da må dere betale selv.

Jeg tror babyene utvikler seg ganske likt i starten, så veldig feil pleier ikke termindato å være :) jeg tror familien kommer til å snu når barnet er født, eller i hvert fall etter testen. Håper du klarer å slappe av litt den siste tiden mot termin. Lykke til!
 
En måned forskjell er det ikke. Så feil ser de ikke på ul. De måler jo lårbeinet på oul for å fastslå hvor langt du er på vei, kan jo variere med noen dager, men ikke en mnd.
Ta en DNA test med en gang baby er født, kan ta noen uker å få svar
 
Jeg har termin 26 mai og denne ble unnfanget 30 aug, så om du har termin i juni, så er det den du hadde sex med i september som er barnefar
 
Jeg tror det kan ta noen uker å få svar på testen via sykehuset, men googlet det og fant en privat aktør som lovet svar på DNA-test i løpet av 5-10 virkedager, men da må dere betale selv.

Jeg tror babyene utvikler seg ganske likt i starten, så veldig feil pleier ikke termindato å være :) jeg tror familien kommer til å snu når barnet er født, eller i hvert fall etter testen. Håper du klarer å slappe av litt den siste tiden mot termin. Lykke til!

Takk, skal søke litt selv igså, vil ha svar fort så ting kan endre seg, han har jo sagt selv at visst det er han som er faren så vil han ha kontakt med ungen fra den er født og er ga skje kjipt å måtte vente flere uker på svar..
 
Håper virkelig det, visst ikke sædcellen har overlevd lengre enn det som er vanlig

Egentlig godt gjort å overleve i over en måned, så tror nok at hvis du ikke har hatt sex med andre enn bf siden 31 august så er det hans barn, så lenge du har termin over 2 uker etter meg
 
Egentlig godt gjort å overleve i over en måned, så tror nok at hvis du ikke har hatt sex med andre enn bf siden 31 august så er det hans barn, så lenge du har termin over 2 uker etter meg
Vært med barnefar hele året, bortsett fra den tabben i august... ja har kun vørt med bf siden 31 aug
 
Back
Topp