Trenger hjelp.

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Jeg tok cb digital som viste 1-2 mandags kveld på utvanna urin.
Tok ny igår morges og nå, begge 1-2. Her er resultatene(øverste mandag og nederste nå). Noen som kan hjelpe meg å tyde? Jeg føler det går feil vei.
Hcg tirsdag 4+0 var 78. De ville ikke ta flere for de fikk bekreftet at jeg var gravid gjennom den ene.
20180216_064703.jpg

Vet ikke om det er mulig å tolke noe ut fra demonterte digitale tester? Beste du kan gjøre er å si til legen at du ønsker ny HCG prøve og da med en oppfølgende prøve etter 48 timer.

Vet ikke om det er mulig å tolke noe ut fra demonterte digitale tester? Beste du kan gjøre er å si til legen at du ønsker ny HCG prøve og da med en oppfølgende prøve etter 48 timer.
Har første svangerskapstime neste fredag. Får se om jeg kommer så langt[emoji85] ble veldig lei meg igår, måtte komme fastende for jeg skulle ta alle blodprøver igår. Men de ville ikke likevel. Hadde lagt å kastet opp om natten og likevel holdt meg fastende. Var rimelig ødelagt etterpå [emoji85]

Jeg vet ikke hvorfor den ene streken tilsynelatende blir svakere, men de andre har jo blitt klart sterkere

Det rr ganske vanlig å produsere hcg sent. Normel spenner vidt. Du kan google tabellen.

Ikke gi opp håpet enda :)

Back
Topp