Trenger hjelp

EvigOptimistBareLittPessimist

Blir kjent med forumet
Har vært igjennom mitt første ivf forsøk. I går var dagen for blodprøve, men fordi jeg ikke orket å reise til Riksen tok jeg den her hjemme og får svar i morgen. Tok derfor en CB Digital i går morgen, den lyste gravid 1-2 uker Yey tenkte jeg, selv om jeg spottet rosa kvelden før. Spottingen fortsatte hele dagen i går, litt rosa og litt blod. Ikke noe ift når jeg har mensen. Fortsatt spotting i dag. Testet med en rfsu i går kveld, den var negativ. testet med en fra apotek 1 i dag tidlig, den var også negativ. Nå skal det sies at jeg er oppe å tisser om natta så vet ikke hvor bra urinen jeg har testet på er.

Skal også sies at jeg testet med CB digital Torsdag, og da var den negativ.

Noen med erfaringer?

RFSU testene er bare dårlige... i graviditeten med storebror var det de eneste testene som var negative tross positive CBd med ukeindikator... så er du usikker ta en ny fra et annet merke.. feks frist response, eller en my clear blue

RFSU testene er bare dårlige... i graviditeten med storebror var det de eneste testene som var negative tross positive CBd med ukeindikator... så er du usikker ta en ny fra et annet merke.. feks frist response, eller en my clear blue

Takk for svar, testet med en fra apotek 1. Den var også negativ. Eller man kan så vidt skimte en svak strek etter test tiden. Så anser den som NEG. Bli spennende med blodprøven i morgen. Har lest det ikke er unormalt med litt blod når man blir gravid med ivf og har gått på Lutinus.

Jeg orket heller ikke å reise inn til riksen, så tok blodprøva hos legen min. Tok en digital test to dager før blodprøva som viste 1-2 uker. Måtte vente nesten en uke på blodprøvesvar, men den var også positiv. Vent på svar på blodprøva, så kan du eventuelt be om en blodprøve til for å sjekke stigning. Du går kanskje på lutinus? Mener å ha lest her inne om flere som har hatt litt rosa utflod pga den.

Jeg orket heller ikke å reise inn til riksen, så tok blodprøva hos legen min. Tok en digital test to dager før blodprøva som viste 1-2 uker. Måtte vente nesten en uke på blodprøvesvar, men den var også positiv. Vent på svar på blodprøva, så kan du eventuelt be om en blodprøve til for å sjekke stigning. Du går kanskje på lutinus? Mener å ha lest her inne om flere som har hatt litt rosa utflod pga den.

Nei tok siste pillen i går:) Riksen skrev at det var helt normalt å blø litt. Men etter NEG i dag så tror jeg nok egget bare tittet innom i helga :) Desverre

Kan være en kjemisk.... men ikke gi helt opp enda.
Det blir spennende å høre hva blodprøven sier.
Mange som kan blø/spotte litt tidlig i graviditet.

Blodprøven viste HCG på 11:) og mens er kommet for fult :) Slapp å ta ny blodprøve.

Riksen skal ha noe ombygging eller noe sånt så får ikke insett av fryst før uke 18. Syns det var vel lenge å vente.

Blodprøven viste HCG på 11:) og mens er kommet for fult :) Slapp å ta ny blodprøve.

Riksen skal ha noe ombygging eller noe sånt så får ikke insett av fryst før uke 18. Syns det var vel lenge å vente.

Det var leit å høre... :( Hadde selv en hcg på 13 som heller ikke ville sitte (selvom jeg utrolig nok fikk pos cb test). De sier den må være over 25 for å ha sjans på å feste seg.

Er det ombygging sier du? Håper ikke det går utover forsøket mitt som jeg skal ha i uke 13. Har ventet på den siden november...

Det var leit å høre... :( Hadde selv en hcg på 13 som heller ikke ville sitte (selvom jeg utrolig nok fikk pos cb test). De sier den må være over 25 for å ha sjans på å feste seg.

Er det ombygging sier du? Håper ikke det går utover forsøket mitt som jeg skal ha i uke 13. Har ventet på den siden november...

Jeg fikk også pos test! CB digital, på dagen jeg tok blodprøve. Syns det var rart da den bare var på 11. Trodde ikke de var så sensitive :)

Jeg må ta ny test etter jeg har stoppet å blø. Kunne få lov å ta en hjemme test :)

Back
Topp