Trenger hjelp!

Viktoria90

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Har du sjekket NameIt på City syd, Trondheim torg og City Lade? Du kan evt ringe de å høre først :)

Har du sjekket NameIt på City syd, Trondheim torg og City Lade? Du kan evt ringe de å høre først :)
City syd og torget har ikke, Lade har jeg ikke fått sjekket. Men kan prøve å ringe de :-)

Hvis ikke, så skal jeg hjem på lørdag, og der har de en liten butikk som selger NameIt-plagg. Var der søstra mi kjøpte en ting meg. Kan se om de har den der, men da blir det ikke før til helgen :)
Og den bodyen der er bare helt nydelig. Kjempegodt og mykt stoff :D

Hvis ikke, så skal jeg hjem på lørdag, og der har de en liten butikk som selger NameIt-plagg. Var der søstra mi kjøpte en ting meg. Kan se om de har den der, men da blir det ikke før til helgen :)
Og den bodyen der er bare helt nydelig. Kjempegodt og mykt stoff :D
Hadde vært supert om du kunne sjekke! :-D Det haster ikke, vil bare så gjerne ha den :-)

Har name-it i Haugesund også visst :) Kan se der neste gang jeg er å handler, hvis du ikke har fått tak i til da :)

Jeg har så lyst på denne bodyen, http://no.nameit.com/name-it/body/n...ar_13133147_colorPattern=13133147_GreyMelange , men den er utsolgt på nett. Er på jakt etter en i 56, vi får gutt, men spiller ingen rolle hvilken farge det er. Er det noen som veit om en plass som selger disse, og kan kjøpe for meg? Jeg overfører penger og betaler porto om den må sendes. Håper noen kan hjelpe meg! :)

De hadde den ikke på Byporten i Oslo, ikke en eneste en!

Jeg var på name it idag ,, men så ikke innlegget ditt før nå !! Ingen aning om de hadde den. Hvis jeg skal ut å shoppe senere i uke så gir jeg lyd om jeg finner den :)

Jeg har sendt mail til Name It, men dem får ikke inn påfyll av størrelser, og ingen i Trondheim har den. Håpløst det her altså!

Lag et innlegg på Generelt også. Flere damer som sjekker der, og kanskje noen finner den til deg :)

Jeg fant, jeg fant :-D

Back
Topp