Trenger hjelp :)

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Skal holde utdrikningslag sammen med noen venninner. Vi har alle planene klare, bortsett fra en ting. Vi skal ha rebus i oslo. Fra akerbrygge til oslo bar and bowling. Ikke så relevant hvor det er å sånn. men aner ikke hvordan rebusen skal være. Er det noen som har noen bra tips? ^^

Skal hun finne veien fra der dere er til der dere skal, utifra rebusen ?

For da kan du jo lage stedsnavnene i rebus, f.eks akerbrygge, kan være så enkel som å tegne en som aker + tegne vann med en brygge. Men, de kan jo gjøres vanskeligere også...

Ja, tenkte at hun på en eller annen måte skulle det ja. okei, så da bør jeg kanskje se på kart da, og finne ut av hva som er den veien.
Foreks at jeg på den ene tegner en tiger, så må hun finne til den som er utenfor østbanehallen.
Men hvordan skal vi gjøre det? skal vi holde på alle, så gi henne neste når hun har løst en oppgave? hihi
Takk for svar forresten :D

Hold på alle, ellers løser hun kanskje siste før første, det er jo litt kjedelig :)

hehe, ja det hadde vært kjedelig :P

Vi plasserte de i utdrikkingslaget på de ulike plasser på veien, hos hver måtte hun gjøre ett snilt stunt eller løse oppgaver, da fikk hun ny ledetråd ;-) det ble mye latter og tårer når hun så de ulike personene underveis, hun visste ikke hvem jeg hadde bedt ;-)

Sent from my LG-P990 using BV Forum

Ååh, så koselig ^^ ihverfall når man ikke forventer folk som bor langt unna eller noe. Her vet hun ganske sikkert hvem som kommer, siden hun har sagt hvem hun vil ha med :P

Back
Topp