Trenger hjelp...

smurfemamma91

Flørter med forumet
...Jeg og samboer skal kjøpe vogn til vår førstefødte.. Men det er utallige vogner der ute, og når man endelig tror man har funnet "the one", så dukker det ei ny interessant ei opp.. Ikke rart man blir frustrert innimellom!

Siden jeg skal være hjemme, og vi flytter i 2 etasje uten heis, og med muskel og leddplager i ny og ne, er jeg avhengig av ei lett vogn, og som ikke tar veldig stor plass. Må være fire hjul, og av en eller annen duo-type. Sett litt på Emmaljunga City Cross og Emmaljung City Cerox 360 duo. Noen som har erfaringer med disse? Evt. andre vogner? Har også tenkt på Simo Duo, men redd denne blir for stor og tung for meg..

Takk for svar! :)

Du har ikke mulighet for å sette vognen i en bod på bakkeplan feks? Ev kan du jo kanskje kjøpe en vogn med en lett bag sånn og la understellet stå igjen nede/ute? Vanskelig å se for seg hvordan leiligheten deres er :P

Vi har hatt flere forskjellige vogner, og jeg var ikke i tvil denne gangen. Her ble det Emmaljunga Duo Edge, men om du må ta med hele vogna opp vil nok det være en alt for tung vogn...

Var det fatter også sa, sett understelle i sportsboden! hehe.. Hadde ikke tenkt på det jeg! :)
okei, ja, jeg har finni ei utrolig fin og ny på finn, og det var den City Cerox 360.. Er spent på åssen den er, om den er like lett som City Cross, og om framhjula kan byttes i større hjul, med tanke på vinteren.. Noen som har denne vogna?

Må også kunne løfte den inn og ut av bil, så mye å ta hensyn tell. Trodde virkelig ikke det skulle være sååå vanskelig med dissa vognene, men djiiis! :P Men litt kos med det også! Ü

Det går nok bra:) Kanskje du kan ha en sånn vogn som du bruker bilstolen på? Da får du jo ingen tunge løft :) Og om babyen ikke sover kan jo hele vogna stå i sportsboden :)

Back
Topp