Trenger hjelp!!!!!

Lene1986

Forumet er livet
Vil kjøpe sånn vær stasjon ting til sambo til jul. Men jeg har jo ikke peiling på sånn [&:] Noen av dere som har mannfolk som har peiling på sånn og vet hva som er bra og ikke bra, som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken jeg skal kjøpe????    

Vi bare kikka på sånne og kjøpte en av de som så bra ut! Har funka bra den altså!![8D]

Ikke peiling på merke og husker ikke prisen. Kan du ikke bare spørre på butikken? De har sikkert greie på det?

ORIGINAL: sånja

Vi bare kikka på sånne og kjøpte en av de som så bra ut! Har funka bra den altså!![8D]

Ikke peiling på merke og husker ikke prisen. Kan du ikke bare spørre på butikken? De har sikkert greie på det?
Men hvor i all verden skal jeg finne en sånn da? [8D] Hehe.. Bare på elkjøp liksom?

ORIGINAL: Lene1986

Men hvor i all verden skal jeg finne en sånn da? [8D] Hehe.. Bare på elkjøp liksom?

Vi kjøpte på Jernia, men sett de på elkjøp, obs og andre slike butikker.[;)]

ORIGINAL: Lene1986

Vi kjøpte på Jernia, men sett de på elkjøp, obs og andre slike butikker.[;)]
Ok. Da er jeg litt nærmere [:D]

Back
Topp