Trenger hjelp!

Chinchilla

Forumet er livet
Jeg trenger seriøst et spark i ræven. Føler jeg har falt altfor hardt utpå sjokoladekickbølgen igjen! *likerikke*....... Noen som gidder å bli med på sjokkisstopp? Kanskje med lov i helgene??

Hadde hatt godt av det,men vet neimen ikke om jeg klarer[&:][&:]

Har et tips som funker for meg hvertfall.. Har ofte den mørke 70% kakao sjokoladen fra Freia liggende i kjøleskapet. Hvis jeg får lyst på sjokkis tar jeg 1-2 biter av den og da går suget over[;)]
Hadde jeg hatt en smil liggende hadde jeg sikkert spist hele, men den 70% stopper kjapt sjokkis-lysten hos meg hvertfall[:)]

ORIGINAL: ninni82

Har et tips som funker for meg hvertfall.. Har ofte den mørke 70% kakao sjokoladen fra Freia liggende i kjøleskapet. Hvis jeg får lyst på sjokkis tar jeg 1-2 biter av den og da går suget over[;)]
Hadde jeg hatt en smil liggende hadde jeg sikkert spist hele, men den 70% stopper kjapt sjokkis-lysten hos meg hvertfall[:)]
[:-]Kanskje det er håp!?!

ORIGINAL: ninni82

TAKK!!!! Skal jeg jamen meg prøve!!!!!!:)))

Jeg er med!!! Litt på lørdager ellers FULL stopp, hvor lenge? Til jul?

Ja!!! Eg var jo SÅ flink ein periode, men det har sklidd skikkelig ut.

Så, eg er absolutt med på sjokkis-stopp!! (Med lov på laurdagar ;-) )

ORIGINAL: forvirretmor

Hadde hatt godt av det,men vet neimen ikke om jeg klarer[&:][&:]

sign(host, kremt - spiste sjokolade i sta)
Men skal prøve og hive meg med, også skal jeg gå turer på kveldstid nå framover, når snuppa er lagt...[;)]

Im in! Men siden jeg ikke spiser så mye sjokolade slenger jeg med godis også [:D]

Jeg er med, fra i dag, siden jeg spiste sjokolade i går [8|]

SJOKKOSTOPP!!! Må bare banke det inn i hodet først

Frem til advent anyone? [:D]

Back
Topp