Trenger hjelp til vognvalg

Maria med 2 små

Forumet er livet
Nå trenger jeg litt hjelp dere  :) Mannen min syne jeg er håpløs :D

Her er saken.
Jeg har ei emmaljunga edge duo som er kjøpt i 2007 og vil nå selge den for å kjøpe ei simo duo vogn :)
Emmaljunga vognen som jeg har nå er brun og sort, mens simo vogna jeg vil ha er den klasiske sorte.

Hva hadde dere gjort? Beholdt emmaljungaen eller solgt den til fordel for simo vogna?

Så lenge det ikke er noe i veien med den du har, så ville jeg beholdt den! :) 
De to vognen er ganske lik! :) 

Vet ikke om det er noe kvalitet du ser etter som du ikke finner på den du har? :) 

Jeg har simoen.. Den er skikkelig tung! Både å trille og å løfte inn og ut av bilen! :/ Angrer på at jeg har den og ville gjerne hatt en liten en med 3 hjul! 

Tenkte simoen er lettere enn emmaljungaen? For emmljungaen også er veldig tung, men jeg er ganske høy og vil ha en vogn som er god til å trille tur med, sommer som vinter.Vi går en del på tur og det kommer jeg nok til å fortsette med.

sjekk hva vognene veier.. ei simo kombi med bag er vel 20 kg.. og der er tungt i lengda...

vi hadde store planer om emmaljunga, men snudde fort når jeg fant ut at simoen er vann og vindtett, og det er ikke emmaljungaen.. hvis du skal kjøpe ny, så er faktisk simoen lettere enn emmaljungaen også.. den har visst slanka seg ;)

Simo duo veier nesten 17 kg.. 
Simo kombi veier nesten 20 kg 

Hvis du har sportsunderstellet så er den vel ca 24,5 kg. 

Så ja, en simo duo vil bli lettere for deg! :) 

Da ville jeg byttet! :) jeg liker veldig godt simoen, sett vekk i fra vekten! Min har holdt i 4 år nå, og 2 barn! hehe

Jeg legger nok ut emmaljungan for salg og får jeg solgt den så blir det Simo vogn på  meg :)

Back
Topp