Bkno7894060
Flørter med forumet
Hei, førstegangs mor trenger litt råd og erfaringer. Vi har en skjønn jente på 7 uker. Hun virker frisk, drikker godt, mange gode bleier og øker jevnt i vekt. Hun har også smilt flere ganger og virker som hun utvikler seg normalt. Utfordringen er at hun er mye lei seg og gråter en del når vi holder henne synes jeg. Hun liker ikke å ligge i armene mine hvis jeg sitter i en sofa, hun liker bedre å ligge på gulvet og se på noen svart hvitt bilder, hun liker også bedre å ligge på stellebordet og vippestol. Tar jeg henne opp har hun lett for å gråte. Hun roer seg så og si aldri i armene mine hvis hun først har begynt og gråte. Jeg kan bære i forskjellige posisjoner og gå rundt å bysse lenge, men gråten blir bare verre helt til tårene spruter. Hun roer seg kun om jeg sitter på en yogaball og vugger. Da er hun bom stille og kan ligge lenge våken og se på meg, er nesten bare der hun kan falle i søvn også. Stopper jeg vuggingen gråter hun igjen. Dette har gjort at jeg gruer meg til å gå på besøk, føler jeg ikke kan gå noen plass med henne om jeg ikke har med en egen yogaball eller at besøket har en yogaball siden jeg klarer ikke å roe henne ned med bare meg og bussing. Amming fungere heller ikke, når hun er ferdig spist starter sytingen/gråten igjen. Noen som har erfart lignende og kan komme med tips/erfaringer og når dette eventuelt blir bedre? Samboer reise tilbake til nordsjøen når hun er 8 uker og jeg gruer meg allerede siden jeg er redd jeg kommer til å bli låst til huset. Hun sover forresten fint om natten uten yogaball bussing, problemet er om dagen. Vi har også bestilt kiropraktor time til henne nå i januar