Trenger hjelp til guttenavn

Troikaen

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Min samboer og jeg klarer ikke helt å bli enige om guttenavn. Jeg liker godt korte navn med flest vokaler. Han har en tendens til å like navn som er litt lengre og med mer konsonanter.

Noen eksempler på navn jeg liker er Olai, Levi, Evan.
Han liker William, Niklas.

Skriver ikke våre favoritter her, i tilfelle. ;)

Nå er jeg på jakt etter flere navn.
Jeg ønsker meg helst navn som ikke er så veldig «oppbrukt» altså gjerne sjeldne navn eller navn man har hørt men ikke kjenner så mange som bruker.
Har dere noen tips? :)

Etterlyser da spesielt korte navn med mange vokaler som ikke er så vanlige... Litt spesielle guttenavn altså! :)

Det er virkelig vanskelig altså... Jeg trodde våre hadde fått navn, men så ombestemte vi oss [emoji23][emoji85]

Følger med i denne tråden jeg.. Her er vi litt motsatt. Jeg liker navnene som mannen din liker, og mannen her liker sånne som du liker.. Skal vi bytte?! Neida [emoji23][emoji23][emoji23]

«blanding» av Olai/Niklas-Nikolai?:p
Vi har en Leander:)liker også Leonel,Silas,Linus,Pontus:p

Det er virkelig vanskelig altså... Jeg trodde våre hadde fått navn, men så ombestemte vi oss [emoji23][emoji85]

Følger med i denne tråden jeg.. Her er vi litt motsatt. Jeg liker navnene som mannen din liker, og mannen her liker sånne som du liker.. Skal vi bytte?! Neida [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha ja skal vi? Hadde gjort navnevalget lettere hvertfall!:hilarious:

Back
Topp