Trenger hjelp til fingerkryssing...

*lillemus*

Forelsket i forumet
[&o] Æsj, nå er jeg ganske deppa og ute egentlig... I går blødde jeg... Ca ett bind. Så ut som vanlig blod, ikke noe koagulert eller brunt. Ingen magesmerter, og livmorhalsen er lukket. I dag har jeg ikke blødd noe...

Så nå aner jeg ikke om jeg har abortert eller ikke, og jeg kommer ikke til å finne ute av det før om et par uker heller, siden jeg jobber utrolig mye om dagen, og ikke kan ta meg fri for å dra til lege[&o] Så nå må jeg gå i uvisshet i noe som kommer til å føles som eeeeeeeeeeevigheter! I morgen skulle jeg egentlig ha feiret 6 uker, men nå vet jeg jo ikke om jeg er gravid engang...

Nå må dere bare hjelpe meg med å krysse fingrene for at den dyrebare spiren min fortsatt er på plass, og lever i beste velgående... Det blir noen lange dager for meg fremover...

off.. det var ikke koselig å lese :(

Men er jo mange som blør litt og MYE, men likevel går det bra.

Vil si det er ganske positivt at det ikke kom mer.. ikke noe smerter, og ikke vært noe i dag. Så krysser det som krysses kan for at spiren holder seg der inne og vokser [:)]

Uff da!! Håper det går bra og at spiren klorer seg godt fast!

Hadde en blødning (i 10 dager!!!) med førstemann, så skummelt ut, men alt gikk
bra heldigvis!

Sender deg gode tanker [:)]

Huff, stakkars deg! I og med at du ikke blør lenger tror jeg nok at spiren fortsatt er der[:)] Masse lykke til! Krysser fingrene for at spiren holder seg fast[:)]

Takk skal dere ha, jenter! Jeg prøver å se lyst på det, men det er jammen ikke lett hele tiden[&o] Godt jeg har dere som kan komme med positive innspill!

*krysser fingrene for at det har gått bra*[:)]

ORIGINAL: Zid

Vil si det er ganske positivt at det ikke kom mer.. ikke noe smerter, og ikke vært noe i dag. Så krysser det som krysses kan for at spiren holder seg der inne og vokser [:)]

Huff da [&o]

Krysser alt jeg har for at det var en uskyldig blødning [:)]

Goklem[:)]

Uffda... du kan jo ta g-tester for å se om de blir svakere hvis du ikke kommer deg til legen... Men du burde jo vært til legen, da, mener nå jeg. Da kan de jo måle hcg i blodet og sånn...

Men det høres kjempebra ut at du ikke blør mer, og når mormunnen er lukket kan jeg ikke forstå noe annet enn at dette må gå helt fint!

Mange oppmuntrende "hold ut" - klemmer til deg!!!

ORIGINAL: Zid

sign!

krysser alt! men uansett så må du gå til legen, alle har tid til noe så viktig! da får du tidlig ul ! men jeg er sikker på at spiren er der! alt går bra skal du se! trøsteklem!

[&o]
Det er ikke noe greit å være engstelig for hvordan det ligger an med lille skatten i magen....
Men jeg krysser masse for at det ikke er noe alvorlig

Men hvorfor får du ikke fri til å dra til legen? For det har du krav på...[8|]

jeg krysser fingrene for deg. Kan være ei sprukken blodåre eller noe sånn oppi der. Jeg blødde i forrige svangerskap og det gjorde jeg i flere uker.

ORIGINAL: Lucmam

[&o]
Det er ikke noe greit å være engstelig for hvordan det ligger an med lille skatten i magen....
Men jeg krysser masse for at det ikke er noe alvorlig

Men hvorfor får du ikke fri til å dra til legen? For det har du krav på...[8|]

Jeg satser alle pengene mine på at dette var en sprukket blodåre eller no, og håper på å vinne storgevinsten på den innsatsen[;)] Jeg blødde mest i løpet av et par timer, og etter det var det såvidt det kom noe... Ikke sett noe blod i dag heller, så jeg håper virkelig at dette har gått bra!

Når det gjelder å få fri, så kan jeg ikke gjøre, siden jeg er den eneste i min stilling når jeg er på jobb. Uten meg kan de like godt stenge hele stedet. Jeg er i en sommerjobb nå, og har ikke lyst til å si til sjefen min at jeg er gravid, siden det absolutt kan stå i veien for et videre engasjement (selv om det egentlig ikke har lov til det - kan forklare mer når vi har fortalt nærmeste familie og venner om dette her). Graviditet begrenser mulighetene for jobb masse (mange ting jeg ikke kan gjøre på grunn av denne spira som forhåpentligvis vokser og gror[;)]).

Jah... sånn var det - langt og innviklet[&:] Tusen takk for lykkeønskninger, da, jenter... Håper tiden går svinefort frem til neste mandag!

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Huff da [&o]

Krysser alt jeg har for at det var en uskyldig blødning [:)]

Goklem[:)]

Signerer [;)]

jeg kom i tanke på noe...kan du ikke gå til legevakten om ettermiddagen??[:)]

høres jo ut som alt er helt normalt[:D]men tenker at det sikkert vil roe deg mye ned og ikke stresse deg mer opp, når du får det bekreftet av en lege[:D]

Back
Topp