Trenger hjelp til fargevalg på soverommet.

Tupsi84

Betatt av forumet
Vi har nettopp kjøpt oss ny seng, en mørkegrå rammemadrass med gavel. Må vi da gå for lyse vegger på rommet? evt hvilken farge..?

Hmm.... Ville valgt at veggen bak sengen var dyp beige f.eks jeg, og de andre veggene lyse....?
Vil du ha alt i samme, ville jeg valgt enten Sand, Skagen, eller en lys en....

Jeg ville jo gjort det vi skal gjøre når vi skal pusse opp soverommet vårt nå[:D] Har funnet en nydelig tapet i mørk lilla og litt sølv som skal være ved hodet, og så skal resten av rommet være lysegrått. Lampe i krom/sølv over sengen, hvitt skap og grå saueskinn på gulvet på hver side av sengen[:)]

*drømme*

ORIGINAL: Medusa_83

Jeg ville jo gjort det vi skal gjøre når vi skal pusse opp soverommet vårt nå[:D] Har funnet en nydelig tapet i mørk lilla og litt sølv som skal være ved hodet, og så skal resten av rommet være lysegrått. Lampe i krom/sølv over sengen, hvitt skap og grå saueskinn på gulvet på hver side av sengen[:)]

*drømme*

Enig, hvis dere liker lilla da selvfølgelig.[:)] Eller så ville jeg valgt en annen farge/farger. ville nok ha hatt en anderledes (mørkere) farge bak hodet, og litt lysere resten av veggene[:)] har sett det flere plasser, å det er såå stilig[:D]

ORIGINAL: Medusa_83

*drømme*
[/quote
åhh...herlig! men mannen var ikke heeelt med på å tapetsere siden vi har malestrie på veggene fra før av..da må jo den av eller så måtte han helsparkle. Har en mørkelilla tapet med sølv i på veggen bak tv-sofaen. Kanskje det er samme [:)]

Tror caffelatte elr noe lignende kunne hvert fint jeg [:)]
Men nå er jeg glad i lyse farger på veggene. Synes rommet blir mye større da:))

Fargen SOFT CLAY er veldig fin syns eg. Er beige men med litt grått i, så går veldig bra til grått.
Det blir varmt, og likevel fint til det gråe. Er ikkje alltid reine beigefarger passer til grått.

Jeg har hele tiden vært svak for en vegg med en spesiell farge, og lyst på resten. Type eggehvit eller lys-lys brun..
Også har jeg alltid syns lilla på soverom er lekker... Dette er min drøm:
http://www.corearchitect.co.uk/wp-content/uploads/2010/04/purple-bedroom-582x447.jpg

Kanskje en ensfarget på sengeveggen og lyse på resten?

Back
Topp