Trenger hjelp til å tyde graviditetstest (rfsu)

Samiha.

Blir kjent med forumet
❤Januarlykke 2022❤
Testet med rfsu idag, ikm skulle vært/skal være mellom 10-15.mai.. (hadde ikm 10.april, har hatt stabil syklus 2 mnd etter fødsel i august 2013)

Skyggestrek eller positiv tror dere?

154dp8i.jpg

2889thi.jpg

10e1xyv.jpg

do71xx.jpg

(Bildene er av den samme testen)

Jeg ser! Tror du er gravid ;)

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

jeg testet sammen testen som du har forrige uke og min var også slik :) og idag var den helt positiv når jeg tok en ny en , så er en mulighet her ;) har tatt en før det igjen og da fantes det ikke antydning til hvor streken skulle være.. så jeg syns det ser ut som det er noe med den testen:)

Ser, men om det er rosa er vanskelig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser så vidt det er på 1 bilde, er det tatt med kvedsurin? Utvannet kanskje??

jeg testet sammen testen som du har forrige uke og min var også slik :) og idag var den helt positiv når jeg tok en ny en , så er en mulighet her ;) har tatt en før det igjen og da fantes det ikke antydning til hvor streken skulle være.. så jeg syns det ser ut som det er noe med den testen:)

uuh, hørtes spennende ut! Var din veeldig svak i virkeligheten, sånn at det er vanskelig å se om det er farge i den eller ikke? :) nyskjerrig.. hehe

tusen takk for mange svar! :)

Ja, var det jeg også syntes, at det er veldig vanskelig å se om det er farge i den streken eller ikke..
Men har aldri opplevd å få en tykk strek innenfor fristen før uansett åssen test jeg har brukt.
Fikk en evap skygge en gang, men den var tynn som en synål..

Testen er tatt på ettermiddagen, ca 4-5timer etter jeg sto opp..

Venter på noen tester jeg har bestilt, så blir å teste igjen til uka om ikke mensen dukker opp :D

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp