Trenger hjelp til å øke mm (samma som på generel)

Linni

Forumet er livet
VIP
Jeg må få økt melka mi.

1. Hvor ofte må jeg pompe???

2. Kan jeg klemme litt på de eller må jeg pompe meg tom???

3. Natta hvor ofte??? (er veldig avhening av søvn [8D])

4. Hvor mye vann???

5. Andre råd???

Håper på hjelp for jeg må begynne i kveld [;)]

Jeg har desverre ingen svar til deg Linni! Men vil bare ønske deg lykke til og håper du klarer det!

Monicola har en kur som er veldig fin[:D] Lykke til!

vørterøl brukte je

Kan desverre ikke hjelpe deg vennen. Gir bare mme.
Klem

Heisann!!!
Et godt råd er å kjøpe "amme-te" på helsekost!!
veninna mi kjøpte det, og hun ble stående i dysjen natta etter med mega spreng![:D]

Har prøvd den teen men får den ikke ned. Hadde oppi 6 ts me sukker og halvekoppen me melk men forsatt [:'(][:'(][:'(][:'(]
Er så kresen på drikka farris og hadde det bare vært det igjen hadde jeg død av uttørkelse.

Men har vært flinke til å drikke vann igjen og nå virker det som om hu får nok igjen.
På morningene har jeg fått sprengen tilbake.
Regenet litt på det jeg har bare fått i meg en halvliter til dagen og hu drikker nok 1 liter av meg så det sier seg selv jeg ikke klarte å ha nok da [8D]

Trenger også tips til dette, da jeg har nesten mista all melka etter å  ha vert på ferie en uke - mye mme da[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Trenger også tips til dette, da jeg har nesten mista all melka etter å  ha vert på ferie en uke - mye mme da[8|]

Har det vært mye stress for deg i ferien? Har også litt problemer med produksjon, har nok stressa litt mye i det siste.

ikke fryktelig mye stress - men dagene blir jo veldig anderledes enn når vi er hjemme[;)]

Det er litt sånn det har vært her og me Ole Martin.
Men men kan ikke klage så masse heller 4 1/2 mnd er ikke så gale.
Trodde jeg aldri skulle klare så lenge [;)]

Back
Topp