Trenger hjelp, råd etc på hva jeg skal gjøre *lang*

Lindajo

Elsker forumet
*Borte*

Takker for alle klemmer[:)] Kommer nok til å oppdatere om hvordan det utarter seg dette her.

Jeg har dessverre ingen tips men sender deg en klem!

Har dessverre ingen tips til deg,,,,men sender dere masse trøsteklemmer og håper at dere/hun får den hjelpen hun trenger.

Ikke lett å svare på d nei. Men vil tro at første skrittet ditt er nok å snakke med fastlegen, kanskje han kan gi deg noen råd om hvem andre du evt. kan snakke med. Og d beste er nok kanskje at han tar d opp med henne uten at hun vet noe om at du eller noen andre har snakket med henne.

lykke til klem!!

ORIGINAL: Puz82

Ikke lett å svare på d nei. Men vil tro at første skrittet ditt er nok å snakke med fastlegen, kanskje han kan gi deg noen råd om hvem andre du evt. kan snakke med. Og d beste er nok kanskje at han tar d opp med henne uten at hun vet noe om at du eller noen andre har snakket med henne.

lykke til klem!!

Det er slik jeg har tenkt å gjøre[:)] Venter på telefon fra legen, og spørte først hun kontoret der om legen hadde taushetsplikt ovenfor meg også i forhold til henne, og det hadde han. Syns dette er utrolig vanskelig å gjøre, men ser ingen annen utvei[&o]

Tusen takk for klemmer damer[:)]

off da ...kan heller ikke hjelpe men sender en god varm klem ....

Dessverre er det lite å gjøre mtp behandling så lenge hun ikke tar i mot frivillig behandlig, eller blir så syk at hun kan legges inn på tvang. Eneste rådet jeg kan gi deg er å forklare legen hvordan du og familien oppfatter henne, slik at han får innsikt i hvordan hun egentlig er, og deretter kan forsøke å snakke henne til å ta i mot behandling. Sender deg en stor klem! Ikke lett å være pårørende i sånne saker!

Edit: Legen kan høre på deg, selv om han ikke kan gi opplysninger tilbake.

Takker for alle klemmer[:)]

Nei det er absolutt ikke lett å være pårørende i en slik situasjon[&o] Trodde legen kunne gjøre slik at hun fikk tvangsbehandling eller tar jeg helt feil? Det vi håper på er at legen klarer å overtale henne til å gå på utredning og behandling frivillig. Det har vært et rent helvete de siste mnd'ene og de siste dagene har vært enda verre[:(] Vet at det kommer til å bli tøft fremover, men må bare la det stå til og har heldigvis godt nettverk rundt meg[:)]

Skal også gå til min egen fastlege og håper han kan henvise meg til psykolog slik at jeg får ryddet opp i tankene mine og bearbeide barndommen min.

ORIGINAL: Dunn

Jeg har dessverre ingen tips men sender deg en klem!

Sign! [;)]

Tusen takk for alle klemmer[:)]

Takk for link Auliana! Kommer garantert til å sjekke ut denne siden[:)]
Tar HI bort nå[:)]

Lest HI tidligere i dag, har dessverre ingen gode råd å komme med, men håper det ordner seg for dere alle sammen.
Klem[;)]

Back
Topp