Trenger hjelp.! pris på brukt ikea kjøkken??? *bilder* *oppdatert*

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Skal selge et lite brukt Ikea kjøkken som står i "hybelen" i huset vårt.  Men har aldri kjøpt kjøkken på Ikea så vet ikke hva et nytt kjøkken ligger på.
Så mitt spørsmål til dere er: Hva kan jeg ta for dette kjøkkenet? inkl. integrert komfyr med keramisk topp og vifte. Pent brukt.

finner du noe lignende på finn.no som du kan sammenligne med ? [:)]

ORIGINAL: lnie

finner du noe lignende på finn.no som du kan sammenligne med ? [:)]

Allerede vært å kikket [;)] men de fleste var mye større eller i furu!?

Kan du ikke bare se på IKEA.no hva det koster nytt?

Vårt nye fra IKEA ble litt ca 60 000 kr, og det er jo mye større.. Mellom 8000 og 10 000 kanskje? Du kan gå inn på IKEA-kjøkken og se om du finner ett eksempel der som er ca like stort [:)]

ORIGINAL: LaMona

Vårt nye fra IKEA ble litt ca 60 000 kr, og det er jo mye større.. Mellom 8000 og 10 000 kanskje? Du kan gå inn på IKEA-kjøkken og se om du finner ett eksempel der som er ca like stort [:)]

eller lage prikk likt kjøkken og se hva det blir :D

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: LaMona

eller lage prikk likt kjøkken og se hva det blir :D

Det går også, for de som kan det [8D] var storesøster som tegnet til oss [8D]

Begynte å lage, men giddet ikke å gjøre ferdig [8D] *late meg*
men ser ut som eg må gjøre det for å finne en ca pris..

Oki. da lagde jeg kjøkkenet og fikk en ca pris på 11 000 uten komfyr.  Er da 4000 kr en grei pris for det kjøkkenet vi skal selge da, med komfyr og vifte??

ORIGINAL: Bella_Blid

Oki. da lagde jeg kjøkkenet og fikk en ca pris på 11 000 uten komfyr.  Er da 4000 kr en grei pris for det kjøkkenet vi skal selge da, med komfyr og vifte??

Ja det hadde jeg betalt for det kjøkkenet [:)]

Back
Topp