Trenger hjelp og råd..

Tinka1

Første møte med forumet
Hei..
jeg trenger litt hjelp.. jeg er ei jente på 23år og 30,5uker ut i svangerskapet.. for en måned siden flyttet jeg fra min samboer i stavanger å hjem til min mor i trøndelag, grunnet jeg ikke hadde one økonomi, og jeg og min samboer ikke klarte dette på en inntekt.. men jeg angrer.. jeg vill flytte tilbake med min samboer... hva bør jeg gjøre?? hvis jeg drar tilbake blir ikke min familie så veldig glad heller.. pluss min sammboer bor i bofellesskap.. men jeg tenkte å høre med sosialen om hjelp til leilighet.. kan noen hjelpe meg??

kan ikke samboeren din flytte inn hos foreldrene dine da, så blir dere "a one big happy family" fram til dere klarer å reise dere økonomisk?

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

kan ikke samboeren din flytte inn hos foreldrene dine da, så blir dere "a one big happy family" fram til dere klarer å reise dere økonomisk?

Min samboer har fast jobb i svavanger, så han vill ikke flytte uten ny jobb noe jeg kan forstå..

Skjønner hva du mener Auliana.. men får jeg å barnet det så bra, hvis jeg hele tiden går å tenker på han i stavanger?? hvet det er viktig med ro å hvile.. Og når det gjellder nav, så har jeg ikke noe gode erfaringer.. man må nesten vite hva man har krav på før man går ditt :( takk for gode råd..

Back
Topp