Har merket at kvalmen har kommet tilbake den siste uka. Går greit å få i seg brødmat og slikt, men når eg kommer til middagen sliter jeg. Er ikke noen kokkespire fra før av heller, så er ikke den mest kreative på kjøkkenet. BLir ofte toro-retter, eller mat som bare trenger å stekes/varmes. Tror jeg har konkludert med at jeg sliter med å få i meg det meste av varmmat, men at salat og annen kald mat går bedre. Men kan jo ikke bare spise salat heller, og hvordan kan jeg gjøre den mer variert. Kan jo ikke bare spise hodesalat, agurk, tomat og mais hver dag, og stakkar MAriesnuppa må jo også få middag. Kan jo i verstefall ty til Nestlé middagsglass til henne, men hun har egentlig vokst i fra de. Men hun spiser det jo om hun får det, men jeg syns bare det er så kjipt å gi henne slik mat.
Noen som har noen gode tips til meg, som ikke involverer for avansert kokkekunst eller dyre ingredienser? SAmboeren er bortreist på ukedagene (i en laang periode framover), så det er bare meg og snuppa som det skal lages mat til, og det er jo en utfordring i seg selv. Er ikke store porsjonene jeg får i meg. SNuppa og jeg har delt én porsjon med fjorlandsporsjoner, og vi blir stappmette begge to...eller..jeg vet ikke om jeg blir mett eller om jeg bare blir kvalm[:'(]
Noen som har noen gode tips til meg, som ikke involverer for avansert kokkekunst eller dyre ingredienser? SAmboeren er bortreist på ukedagene (i en laang periode framover), så det er bare meg og snuppa som det skal lages mat til, og det er jo en utfordring i seg selv. Er ikke store porsjonene jeg får i meg. SNuppa og jeg har delt én porsjon med fjorlandsporsjoner, og vi blir stappmette begge to...eller..jeg vet ikke om jeg blir mett eller om jeg bare blir kvalm[:'(]