Trenger hjelp med felling til ermhull...

merete_80

Gift med forumet
Er så lenge siden jeg har strikket gensere, at jeg tydeligvis har glemt hvordan det gjøres
 
Fell videre for ermhull i hver side annenhver pinne (3, 3, 2, 1, 1, 1)... Mener å huske at jeg da skal felle 3 masker i hver side, strikke en pinne, felle 3 nye masker... Meeen husker ikke helt hvordan det gjøres. Noe som kan forklare?
 
Du strikker vel da fortsykke og bakstykke ferdig hver for seg. På beg. av omgangen feller du tre masker, strikker ferdig denne, snur der neste ermehull skal være, feller tre masker, strikker pinnen ut, osv.
Altså Antallet masker du skal felle, er i begynnelsen av hver pinne. Greide jeg å gjøre meg forstått nå tro? (Jadda, er elendig til å forklare [8D] )
 
ORIGINAL: *atina*

Du strikker vel da fortsykke og bakstykke ferdig hver for seg. På beg. av omgangen feller du tre masker, strikker ferdig denne, snur der neste ermehull skal være, feller tre masker, strikker pinnen ut, osv.
Altså Antallet masker du skal felle, er i begynnelsen av hver pinne. Greide jeg å gjøre meg forstått nå tro? (Jadda, er elendig til å forklare [8D] )

 
 Selvsagt, jeg skal FELLE på vanlig måte. I hodet mitt trodde jeg plutselig at jeg skulle strikke to og to sammen...
 
Kan jeg skylde på gravi-hormoner?... Snakk om å være fjern [X(]
 
Hehe!
Å strikke to og to sammen er jo også en måte å felle på, bare ikke den måten som skal brukes i denne sammenhengen [8D]
Lykke til [;)]
Og gravid-hormoner kan være grunn til mangt og meget for tiden har jeg funnet ut [:-]
 
Back
Topp