Trenger hjelp med denne!!!!

Miami79

Flørter med forumet
Hadde IKM for 2-3 dager siden. Fortsatt ingen tante å se.. Tok en el test berre for å sjå idag og den var positiv.. Er syklusen min helt på bærtur???? Den er jo vanligvis stabil. Tok grav test for to dager siden og den var negativ..
Noen som har tatt el test rundt IKM før som kan hjelpe meg..

EL-tester KAN slå ut positivt på graviditet. (positiv ikke bare i form av to streker, men altså positiv slik EL-tester skal være, en strek sterkere enn kontrollstreken)

Anbefaler deg å ta en gravidtetstest for å bli sikker. Det kan være at den forrige graviditetesten du tok bare var for tidelig, og at du kan få positiv test nå.

det der har kjedd med meg oxo når jeg skulle ha den første min,tok den første dag jeg skulle hatt mensen men da var den negativ,så ventet jeg en uke og jeg hadde enda ikke fått mensen da tok jeg den andre og den var posetiv så jeg dro til legen da spurte jeg han om det der..han sa att jeg måte ta den på morgenen el så var det fordi jeg ikke var så langt på vei å ikke hadde nok av det som slo ut att jeg var gravid. husker ikke helt hva det het men..

Back
Topp