Trenger hjelp med clearblue ukesindikator (sa?)

Nøttelita

Gift med forumet
Julegavene 2019
Vårspirene 2021
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Håper dere kan hjelpe meg:

Første dag i siste menstruasjon: 24.mai
Eneste dagen vi hadde sex: 2.juni
Eggløsning: vet ikke
Positiv digital med uke 2-3: 28.juni
Spotting: 29. og 30.juni
Positiv digital med uke 2-3: 4.juli.

Betyr det at graviditeten har stoppet opp? Siden det ikke står 3+ ennå.

Er ikke ute etter solskinnshistorier, men kalde harde fakta :wacky:

Ps: tidligere sa har pleid å begynne med spotting.
 
Last edited:
Håper dere kan hjelpe meg:

Første dag i siste menstruasjon: 24.mai
Eneste dagen vi hadde sex: 2.juni
Eggløsning: vet ikke
Positiv digital med uke 2-3: 28.juni
Spotting: 29. og 30.juni
Positiv digital med uke 2-3: 4.juli.

Betyr det at graviditeten har stoppet opp? Siden det ikke står 3+ ennå.

Er ikke ute etter solskinnshistorier, men kalde harde fakta :wacky:

Ps: tidligere sa har pleid å begynne med spotting.
Tja, prøvde se og telle på kalender og ville ikke tenkt det sånn helt umiddelbart. Den er ikke helt 100% sikker og du kan i teorien få 3+ i morra i stedet. Det tok en stund før jeg fikk 3+ med minste datteren min og, jeg stressa fælt og er veldig vondt å bli bekymra. Men hadde gitt det noen dager til før jeg hadde mista håpet ❤️ spesielt siden du ikke helt vet når el var og du kan ha fått noen ekstra dager der om sædcellene har ligget å ventet litt.
 
Tja, prøvde se og telle på kalender og ville ikke tenkt det sånn helt umiddelbart. Den er ikke helt 100% sikker og du kan i teorien få 3+ i morra i stedet. Det tok en stund før jeg fikk 3+ med minste datteren min og, jeg stressa fælt og er veldig vondt å bli bekymra. Men hadde gitt det noen dager til før jeg hadde mista håpet ❤️ spesielt siden du ikke helt vet når el var og du kan ha fått noen ekstra dager der om sædcellene har ligget å ventet litt.
Mange har tatt hcg test og hatt mye høyere enn kravet for å få 3+, men allikevel fått 2-3. Kan du kontakte fastlege å få tatt hcg med 2 dager i mellom? Så får du avklart det? Hvordan ser strimmeltester ut?

Man skal egentlig ikke, men jeg åpnet mine digitale for å se om det var utvikling
 
Jeg ville testet igjen om noen dager, evt. Bedt om hcg prøver hos legen.

Når det er sagt så har det være en indikasjon på at ting har vært galt hos meg. Ved sa gikk den ned igjen til 1-2 uker i uke 5. Når jeg hadde en MA viste den fremdeles 2-3 når jeg var 9 uker på vei.
Men alle er forskjellig så er vanskelig å sammenligne.
 
Jeg fikk aldri 3+ denne gangen (sluttet å prøve etter en stund), men er 18 uker på vei allikevel :)
 
Jeg slutta å teste etter 2-3 på digital, (var den eneste digitale jeg tok), da jeg ble gravid sist nå. Føler jaget etter å få 3+ bare fører til mere stress. Man er ikke sikret mot spontanabort/MA uansett om man får 3+ på digital. Ville heller fokusert på å nyte positiv test, og heller dra til legen for hCG måling om blødningene kommer tilbake!:happy:
 
Takk for alle som tok seg tid til å svare, setter pris på det ❤️
ikke spottet noe mer, men har en sterk følelse av at graviditeten har stoppet opp. Tok hcg prøve i dag og skal ta på mandag igjen, så da får jeg vel svar på tirsdag, hvis ikke blødningene starter i helga da.
 
Takk for alle som tok seg tid til å svare, setter pris på det ❤️
ikke spottet noe mer, men har en sterk følelse av at graviditeten har stoppet opp. Tok hcg prøve i dag og skal ta på mandag igjen, så da får jeg vel svar på tirsdag, hvis ikke blødningene starter i helga da.
Krysser fingrene for at alt er iorden❤️ Hos meg har magefølelsen ofte vært den sterkeste indikasjonen. Håper alt er bra, er kjipt å gå rundt å kjenne på den følelsen og bare måtte vente ❤️
 
Takk for alle som tok seg tid til å svare, setter pris på det ❤️
ikke spottet noe mer, men har en sterk følelse av at graviditeten har stoppet opp. Tok hcg prøve i dag og skal ta på mandag igjen, så da får jeg vel svar på tirsdag, hvis ikke blødningene starter i helga da.
Den magefølelsen er skikkelig kjip ❤️ dessverre vært rett den hos meg også, men heldigvis kan man ta feil også ❤️ håper for deg!!
 
Back
Topp