Trenger hjelp *Klacid*

Tjukkaaa

Forumet er livet
Noen her som har gitt det til sine unger? er for ørebetennelse dette.... Mixturen er tjukk og kornete og tydeligvis fryktelig ekkel fordi hun bare brekker seg inntil alt jeg tvinget i munnen hennes er ute igjen[&:][&:][&:]

HVa kan jeg gjøre? Hun MÅ få inn denne medisinen før flyturen altså![&o]

Håper på noen tips her[:)][:)]

Les på pakningsvedlegget om du IKKE kan blande den med noe.....Hvis det er ikke er noe problem, hadde jeg blandet den med fruktmos, syltetøy eller noe annet kremet[:)]
I verste fall hadde jeg ringt til apoteket for å høre med de om det går greit å blande den med noe.....noen medikamenter skal helst ikke blandes med melkeprodukter, så da gjelder det å forsikre seg om det[:)]

det står ingenting med om den kan blandes - men det er ganske nøye forklaring på hvordan den skal inntas. Altså, med doseringssprøyten som følger, sprøyte direkte inn mot kinnet og slippe forsiktig sånn at barnet får svelgt allt. Barnet skal sitte og må drikke etterpå for at alt skal renne ned...

Ringe apoteket imorgen?

Her vennen: http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/

Kan ikke se noen steder at det står at man IKKE kan blande den med noe, men ring apoteket og hør med de for sikkerhets skyld[:)]

Enig med buble!!! Ellers må Alìs ha goood bedring! [:)]

ja jeg tror jeg bare må det altså... går ikke sånn. Eneste utfordringen blir om hun så velger å spise det jeg setter medisinen i[8D] hun har fortsatt ikke appetitten på plass og har kanskje fått velge litt for fritt hva hun spiser pga det[8|][&:][8D]

Back
Topp