Trenger hjelp jenter

Lottelode*

Betatt av forumet
Mini her har leenge slete med løs mage (egentligt hele tiden) men vi var hos legen da han var 1 år,å da trodde vi han reagerte på frukt,jo vi prøvde oss frem å d viste seg det var sitrus han reagerte på...

Men dette blir ikkje bedre enda,så snakket med legen idag for nå har han skikkelig diarè siden fredag... Men jeg fikk ikkje time hos lege før om 2 uker,så hun sa att jeg skulle prøve å holde han vekke fra melkeprodukter,hva vil d si??? Alt som inneholder melk?[&:] Jeg har holdt han vekke fra ren melk for det har vi merka han ikkje tåler så mye av...

Håper noen kan hjelpe meg [:)]

ORIGINAL: Lottelode*

Mini her har leenge slete med løs mage (egentligt hele tiden) men vi var hos legen da han var 1 år,å da trodde vi han reagerte på frukt,jo vi prøvde oss frem å d viste seg det var sitrus han reagerte på...

Men dette blir ikkje bedre enda,så snakket med legen idag for nå har han skikkelig diarè siden fredag... Men jeg fikk ikkje time hos lege før om 2 uker,så hun sa att jeg skulle prøve å holde han vekke fra melkeprodukter,hva vil d si??? Alt som inneholder melk?[&:] Jeg har holdt han vekke fra ren melk for det har vi merka han ikkje tåler så mye av...

Håper noen kan hjelpe meg [:)]

Jeg har ikke så peiling på det, men vil nok tro det gjelder alt som inneholder melk ja. Det er jo for å sjekke om han reagerer på melt (laktose.)

Så prøv å unngå matvarer som inneholder melk [:)] Lykke til å håper de finner ut hva det kan være !

Jeg vil òg tro at du bør holde han borte fra alt som inneholder melk. Det er ikke lett. Kanksje du kan finne litt tips her http://www.matoppskrift.no/sider/Melkesok.asp.
Masse lykke til. Håper dere finner ut av det. [:)]

Back
Topp