Fru+2 Forumet er livet 8 Jul 2010 #1 Har mareritt om natt om brudebuketten min så hvem liker dere best? Fargene skal gå i rosa,lilla,hvit dusefarger 1 2 3 4 5
Har mareritt om natt om brudebuketten min så hvem liker dere best? Fargene skal gå i rosa,lilla,hvit dusefarger 1 2 3 4 5
T Trillemor82 Forumet er livet 8 Jul 2010 #2 åå.. så mange fine..... likteg egentlig alle like godt jeg.. men om jeg skulle valgt hadde jeg tatt den nest siste[:)]
åå.. så mange fine..... likteg egentlig alle like godt jeg.. men om jeg skulle valgt hadde jeg tatt den nest siste[:)]
Snart2!! Glad i forumet 8 Jul 2010 #3 Tror jeg hadde endt opp på nr 2, men de var fine alle sammen [:D]
B Bruker763eli Forumet er livet 8 Jul 2010 #4 Jeg syns flere av dem var vakre - men falt helt for nr 2. Passe duse farger og så liker jeg når noen av blomstene henger litt ned.
Jeg syns flere av dem var vakre - men falt helt for nr 2. Passe duse farger og så liker jeg når noen av blomstene henger litt ned.
Monsoon Elsker forumet 8 Jul 2010 #6 ORIGINAL: Nøste77 Nr. 2. Uten tvil [:D] Slenger meg på denne, den var nydelig[:)]
O *oopsIdiditagain* Andre møte med forumet 8 Jul 2010 #7 nr. 2 sa "pang" til meg. Likte den veldig godt! Liker godt litt sånn dråpefacong. Hilsen Britney[;)]
lenemor Forumet er livet 8 Jul 2010 #8 jeg falt øyeblikkelig for nummer to - den tenker jeg også er den mest praktiske og greie å bære
lenemor Forumet er livet 8 Jul 2010 #10 Det var formen vi skulle "stemme" på her, ikke sant? For fargene har du jo skrevet oppe i HI
Fru+2 Forumet er livet 8 Jul 2010 #11 ORIGINAL: lenemor Det var formen vi skulle "stemme" på her, ikke sant? For fargene har du jo skrevet oppe i HI Helt riktig lenemor fargen har jeg bestemt meg for. Må passe til kjetil sin blå romeriksbunad også
ORIGINAL: lenemor Det var formen vi skulle "stemme" på her, ikke sant? For fargene har du jo skrevet oppe i HI Helt riktig lenemor fargen har jeg bestemt meg for. Må passe til kjetil sin blå romeriksbunad også