Trenger hjelp! Hvem har best smørbrød i Stavanger?

Mener jeg har hørt Dagfinns på Randaberg er bra - men ikke skyt meg om feil, har ikke prøvd selv...

på sola handelslag har de noen som er gode....( altså mega på sola). Ellers så har blidensol, et sykehjem.. kjøkkenet der som lager.. de får værtfall masse skryt over maten sin... har bestilt koldtbord der fra.. 130 kr pr pers... og det er billig!! tror smørbrød koster 23 pr stk hvis jeg ikke tar helt feil... vet at på helgø værtfall så tar de ekstra for å ha reker, ekstra for laks, ekstra for ditt og for datt... så det er noe som det kan være lurt å være obs på når du bestille...

Kristine!!
Kossen går det?

Ostehuset er gull [:D]
Vi får tapas derfra på søndag når vi har dåp [:D] [:D]

ORIGINAL: Lenelill

Kristine!!
Kossen går det?

går bare bra!!:) full fart me eksamen å alt... miljøarbeid eksamen på mandag te onsdag.. så e d bare å kryssa fingrane...!! ellers så må eg sei at me har fått oss en kjempe snill unge.. sove heile natta, å skrike omtrent bare når han ska ha mat..:)
åssen går d der då??

ORIGINAL: KristineF

på sola handelslag har de noen som er gode....( altså mega på sola). Ellers så har blidensol, et sykehjem.. kjøkkenet der som lager.. de får værtfall masse skryt over maten sin... har bestilt koldtbord der fra.. 130 kr pr pers... og det er billig!! tror smørbrød koster 23 pr stk hvis jeg ikke tar helt feil... vet at på helgø værtfall så tar de ekstra for å ha reker, ekstra for laks, ekstra for ditt og for datt... så det er noe som det kan være lurt å være obs på når du bestille...

Har du bestilt på blidensol selv, og når? Nå i det siste?? Trodde ikke de hadde catering lenger...

Mor bestilte alltid på Madla handelsslag (mega) Helsgø har jeg også hørt er bra [:)]

ORIGINAL: Tante Catti

ORIGINAL: KristineF

Har du bestilt på blidensol selv, og når? Nå i det siste?? Trodde ikke de hadde catering lenger...

har bestilt til dåpen til neste helg ja... stemora mi er kjøkkensjef der, så det var hun som sa at de drev med catering... så jeg bare bestilte av henne...

Back
Topp