Trenger hjelp fra erfarne testere!

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Mikrogram, 12 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mikrogram Glad i forumet

Hei!

Tok en test litt tilfeldig i dag, for å utelukke graviditet. Jeg fødte for 4 mnd siden, har ikke fått tilbake mensen, har hatt svært sjelden samleie og kun hatt beskyttet sex (med kondom). Anser derfor sjansen for å være gravid som svært liten. Men så fikk jeg plutselig denne testen:

2530F9DD-F0B7-4308-BACB-E02DC7A50133.jpeg
    28575A2E-E977-472E-B6A1-1CF31F4F09CF.jpeg

Har fått maaange skyggestreker da vi prøvde tidligere, og fått liknende streker som dette uten å være gravid før (men vanskelig å huske hvor tydelige strekene egentlig var...) Noen tanker??

Vedlagte filer:

2. Ønskedrømmen2019 Flørter med forumet Vi som prøver :)

Denne ser jeg tydelig, og er ganske rosa.. Jeg tenker denne er positiv jeg..

3. Mikrogram Glad i forumet

Bare for å ha sagt det: det er ikke sånn at jeg fisker etter at dere skal si at dere ser streken altså :p Har myst nok etter streker tidligere, så det er ingen tvil om denne.. Men er det mulig at jeg IKKE er gravid??

• Liker Liker x 1
  4. ThildeM Flørter med forumet

Jeg ser rosa strek

5. FruO93 Forelsket i forumet

Jeg har dårlig streksyn, men denne ser rosa ut for meg

6. Caressa Elsker forumet Oktobermirakler 2013

Ser en strek, den viser gravid i mine øyne.
    Nøyaktig det samme skjeddde med meg. Fullammet, 3 mnd etter fødsel, OG begynt på P-piller. Etter å slitt med å bli gravid tidligere så tro det eller ei, ble gravid og fødte da med 12 mnd mellomrom

7. Caressa Elsker forumet Oktobermirakler 2013

Men siden du tok en test så vil jeg tro du har hatt en følelse på det selv?

8. Mon25 Gift med forumet ❤ Aprilbarna19 ❤ Aprillykke 2016

Ville nok tatt en digital på den der ja

9. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Junibarna 2019

Ta en digital! Jeg ser definitivt streken.

• Enig Enig x 1
  10. desember2012 Betatt av forumet Junibarna 2019

Der er en tydelig strek. Jeg ville tatt en digital for å sjekket det.

11. Aiko Forelsket i forumet Vi som prøver :)

Jeg er kjempe dårlig på å se streker, og denne er rosa for meg.

Ta en digital kanskje?

Hva fikk deg til å teste nå? Noen symptomer?

12. Mikrogram Glad i forumet

Tok test fordi jeg pleier å gjøre det med jevne mellomrom før mensen kommer tilbake etter fødsel (tok 11 mnd sist gang). Har ingen symptomer utenom den streken Men spørs om det må bli en digital, ja! Har lest at det er mulig å få falsk positiv test pga uvi, men skal holde dere oppdatert!

13. Bambii Glad i forumet Vi som prøver :)

Er man ikke veldig fruktbar i etterkant av fødsel? :) Ta en digital som de andre tipser om :p

14. Amandaa11 Forumet er livet Desemberlykke 2018

Strekene er jo rosa. Ville prøvd en digital.

15. Mikrogram Glad i forumet

Kan da avsløre at denne testen ga falskt positivt resultat! Heldigvis sjelden det skjer, men likevel! Lett å tro på spire i magen med så tydelige streker..

16. Mumfies Forelsket i forumet It's gonna be May 2019

Oi! Har du tatt digital eller vært hos legen siden du vet at den er falsk positiv? Hvilken test var det forresten?

17. Gutt2015Lille2017 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Desemberskatter 2016 Januar 2017

Hcg kan være i kroppen lenge etter fødsel, så er ikke uvanlig med falsk positiv test etter fødsel

18. Mikrogram Glad i forumet

Ifølge det jeg har lest skal det ikke være noe «ekstra» hcg igjen i kroppen når det har gått mer enn ni uker etter fødsel. Har fått negativ test på de andre testene jeg har tatt :)

19. Mikrogram Glad i forumet

Digital pluss flere andre billigtester bare for å være sikker ;) Vet ikke helt navnet på testene, men det er sånne stav-tester som man kjøper på billige-tester.no (kommer i grønn pakke).

Del denne siden