Trenger hjelp fra dere jenter :)

Lille*

Betatt av forumet
Jeg har fått babykurven som vi har hatt i familien siden mormor var født. Det har blitt lagd ny madrass, nytt trekk og den er veldig søt. Den er 70x40, og uten noe å stå på....

Jeg kan jo ikke ha kurven på gulvet på soverommet, men hva kan den stå på??

Trenger litt gode forslag fra dere, ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med den :(

Ja kan ha den på det. Hadde kanskje vært mest redd for at den skulle dette ned.... Men skal dere ha grindseng på rommet og? Da kunne den jo stått oppi der? Kanskje ikea har en god løsning. Ser ikke helt for meg hvordan kurven ser ut. Men tenker at jeg ville ikke hatt den så høyt opp. Er jo inn å lage pallemøbler. Kanskje det hadde gått?? Sagd til og malt som passer under kurven??

Ja kan ha den på det. Hadde kanskje vært mest redd for at den skulle dette ned.... Men skal dere ha grindseng på rommet og? Da kunne den jo stått oppi der? Kanskje ikea har en god løsning. Ser ikke helt for meg hvordan kurven ser ut. Men tenker at jeg ville ikke hatt den så høyt opp. Er jo inn å lage pallemøbler. Kanskje det hadde gått?? Sagd til og malt som passer under kurven??

Kurven er gammel. Fant et bilde som ligner litt på nettet
images
n Jeg er også redd for at den skal dette ned. Sprinkelsenga står på barnerommet, så der får den ikke stått. Men paller er nok ikke så dum ide. Burde jeg da feste den fast på noe måte?

Jeg tror at dette er samme størelse på moseskurv så kan du kjøpr stative til moseskurv da :-) sikkert det passer til din kurv :-)

Oi kor stilig kurv :-) Det er jo ganske firkantet bunn så da er det sikkert nok å bare ha pallen litt større en bunnen på sengen. Hva gjorde de som har brukt den tidligere??

Jeg tror at dette er samme størelse på moseskurv så kan du kjøpr stative til moseskurv da :) sikkert det passer til din kurv :)

Ja, det var ikke langt unna.. :) men det er noe jeg ikke helt skjønner med målene.. Hvorfor er det så stor forskjell på madrass og kurvl?

Moseskurv:
  • Babykurvmål: 46cm x 29cm x 83cm
  • Madrassmål: 67cm x 30cm

Oi kor stilig kurv :) Det er jo ganske firkantet bunn så da er det sikkert nok å bare ha pallen litt større en bunnen på sengen. Hva gjorde de som har brukt den tidligere??

Jeg tipper mormor lå på gulvet og når mamma lå der, lagde morfar et type stativ til den, men det eksisterer ikke lenger. Og mamma brukte vel samme stativ til meg og søstra mi:)

Da skal vi prøve oss på et pallprosjekt :) Tusen takk for hjelp!! :)

Moro med sånne arvestykker, vi har kurv etter min far, den har vi hatt stående på et lite lavt bord (på stua), det har fungert veldig fint :)

Back
Topp