Trenger hjelp fort!

Har fått henvisning til tidlig ultralyd, men har problemer med å finne ut hvem som ikke er private gynekologer i Lillestrøm og omegn. Vil ikke betale 1500kr +-

Viss du har fått henvisning fra fastlege, kan du bruke en privat klinikk bare at du ikke betaler full pris. Spør når du ringer for å bestille time om du får redusert pris ved henvisning fra lege :)

Ring til gynekologene som holder til på helsebygget ved stasjonen i lillestrøm;-) betalte 56kr:-)

Lillestrømgynekologene AS Tlf: 64 84 60 50

Da har jeg fått en time allerede imorgen :)) takk for hjelpen igjen! Er det noen som vet om det er alltid innvendig undersøkelse når det ca. Har gått 8 uker?

Da har jeg fått en time allerede imorgen :)) takk for hjelpen igjen! Er det noen som vet om det er alltid innvendig undersøkelse når det ca. Har gått 8 uker?
Jeg fikk innvendig UL hos legen i dag, han sa det var lite å se utenfra så tidlig. Jeg er 8+4 i dag.

Lykke til! Jeg fikk beskjed om at min ul i uke 9 ble innvendig, men han prøvde først utpå magen siden dette er 3 mann, og livmora var så høyt oppe at jeg slapp unna innvendig for vi fant fosteret utpå :p

Back
Topp