Trenger hjelp, fort :S

Nannenoon

Prime Сasual Dating - Actual Women
God kveld damer :)
Jeg skal på avslutningsfest for min gamle sjef ikveld, og kan selvfølgelig ikke drikke. Tenkte å skylde på infeksjon i handa mi, men så aner jeg ikke hva slags type medisin man ville fåttfor det. Penicillin eller antibiotika? Og isåfall, hva om de spør hva medisinen heter :S

aner ikke jeg dessverre, men du kan vel bare si " jeg går på noe antibiotika greier" 

penicillin er en form for antibiotika. Så bare si at du går på antibiotika, spør de hva den heter så sier du bare at du ikke husker det i farta. Jeg pleier iallefall ikke alltid å gå rundt å huske navnet på antibiotikaene som jeg har fått..

Nå går det jo egentlig fint å drikke når man går på antibiotika da.. Så lenge man ikke har lever problemer fra før.. Spurte legen min om dette engang :)
Jeg ville bare ha sagt at jeg har planer neste dag og blir så sliten av å drikke! Men er kanskje for sent å svare nå.

Flagyl for det har antabus-effekt!

Det endte med at jeg rett og slett fortalte det. Vi var bare 3 stk der, en kollega, gamle sjefen og nye sjefen. Jeg er elendig på å juge, så når champagnen ble servert fikk jeg meg et glass eplejuice istede :) 

Back
Topp