Trenger hjelp *bokklubb* (link)

Snart2!!

Glad i forumet
Sander er nå medlem i disneyklubben og en kjedeligere bokklubb skal en lete lenge etter[8D]
Så da tenkte vi å bytte over til en annen...

Han har tidligere vært medlem av go´boken, og der fikk han alltid bøker som falt i smak, MEN her er dilemmaet..
Skal jeg melde ham inn i

(kan lese om de forskjellige på www.goboken.no )

*Go´boken (den vanlige)
*ABC
*123
* Fakta

????

Jeg heller litt på abc siden han elsker å lære hvilke bokstaver som hører til hvem, men han liker også å telle og holde på med tall..
Den "vanlige" får en jo koselige bøker som vi kan lese høyt sammen og som han kan kikke i og fakta bøkene lærer han jo av (men føler vel kansje atde er beregna på eldre barn)

Hva ville dere valgt/har dere kjennskap til noen?
Help me ladies[:D]

Bokklubbens barn
blåmann barnebokklubb

Jeg er overhode ikke fan av go`boken! Synes at innholdet i bøkene ikke stiller til forventningene mine ang ikonotekst og annen faglig vurdering! hvis det er tall og slikt du vil lære han så kan du lage tall-kort selv! MYE billigere.. jeg mener at bøker også skal ha innhold som skaper undring, filosofering i tillegg til fakta

Maja er medlem av Boklubben Barn. Og vi er veldig fornøyde der!

Johanna har vært medlem i go'boken to ganger, og jeg vil ikke melde inn august der - jeg synes det var mye dårlige bøker som ikke passet noe godt til alderen hennes... var mye likt, mye som ikke interesserte, og noen få bøker som falt veldig i smak. De andre bokklubbene kjenner jeg ikke til, så derfor har jeg ikke stemt - jeg tror jeg vil stemme for biblioteket jeg, det er det vi har gått over til

Vi har alle abc bøkene og de har vært en stor hit her hos oss. Jentene mine digget de bøkene da de var yngre[:D] Jørgen er ikke så veldig interessert ennå da, men så har han aldri vært særlig begeistret for bøker det ikke er biler i heller da[8D]

ORIGINAL: monicabebe

Maja er medlem av Boklubben Barn. Og vi er veldig fornøyde der!

mlin også...[:)] i tillegg til disney prinsesseklubben.. men der skal jeg melde henne ut... hun har nok prinsessebøker nå kjenner jeg..

men kjempefornøyd med bokklubben barn.. [:)]

go boken er jeg kjempemisfonøyd med... de andre vet jeg ikke noe om.. men vi har andre leker, spill etc som tar for seg tall og bokstaver... som jeg regner med er vel så bra![:)]

Mina er medlem i bokklubbens barn og er fornøyd[:D]

Takk for svar[:D]

Var medlem avbokklubbens barn da Sander var 1-1,5 år, men de bøkene han fikk var ikke tilpasset alderen hans. Så ikke helt fornøyd me de.... (men for all del, mulig det er bedre nå når han er 3[:)])

Barnas egen bokverden var jo også noe å kikke på[:)]

Blåmann vurderte jeg da Sander var liten, men alle bøkene er jo på nynorsk[8D]

ORIGINAL: Snart2!!

Takk for svar[:D]

Var medlem avbokklubbens barn da Sander var 1-1,5 år, men de bøkene han fikk var ikke tilpasset alderen hans. Så ikke helt fornøyd me de.... (men for all del, mulig det er bedre nå når han er 3[:)])

Barnas egen bokverden var jo også noe å kikke på[:)]

Blåmann vurderte jeg da Sander var liten, men alle bøkene er jo på nynorsk[8D]

Nettopp!! [:)][:)]

Back
Topp