Trenger hjelp av julioraklene

Hønepøne+2

Gift med forumet
Skal på cowboyfest med jobb på fredag, men har ikke rukket å tenke på kostyme enda[&:] Noen som vet hvor jeg kan få tak i en rødrutet topp? Og det må være i butikk, siden jeg ikke rekker å bestille på nett. Gjerne bilder[:)]

Evt Fretex/Uff... ?
Sjekk nettsidene til diverse butikker og løp& kjøp hos de som har den!

Bar på jærhagen idag, på kappahl (?) hang det et stativpå utsiden med tilbudsvarer, mener det var en del rød rutete skjorter der, om det var dame eller herre klær jeg jeg ikke sikker på altså. men som sakt, så var det tilbudsvarer, vet jo ikke om det gjelder alle butikkene.

har kjøpt sånn på hennes til utdrikningslag,og cowboyfest flere ganger. :) jeg vil ogsåååååååå

Også mååå det jo ikke være rød-rutet da! [;)] hvis du vil kan jeg vise noen antrekk jeg har?[:)]

ORIGINAL: Cowgirl86

Også mååå det jo ikke være rød-rutet da! [;)] hvis du vil kan jeg vise noen antrekk jeg har?[:)]

JEG VIL SEEEEEEE [:D]

ORIGINAL: Klatten

JEG VIL SEEEEEEE [:D]

Hehe, er ikke sååå mye å se da, men har litt erfaring å være cowboy![8D][:D]

*borte*
Ble ikke mange bilder av hele figuren da men[8D] En hatt gjør mye på et cowboy-antrekk. Kan like så godt ha en ensfarget topp med skjerf i halsen i stedet for rutet skjorte[:D] Er egentlig bare kreativiteten som setter en stopper altså[:)]

Ja, taaaaaaaaaaaaakk!!

og på kostymebutikken i byn har de rååååååååååsa kanonstilig cowboyhatt!!!!!!

http://cubus.com/no/Kolleksjon-dame/Topper/23106850/?#/no/Kolleksjon-dame/Bluser/10/

ORIGINAL: Aislin

http://cubus.com/no/Kolleksjon-dame/Topper/23106850/?#/no/Kolleksjon-dame/Bluser/10/

Supert. Takk[:D]

Cowgirl:

You're so sweet!

enig med ohBaby, kostymebutikken i stavanger. [;)][:)]
var der jeg og når jeg var på cowboyfest. [;)]

det tror jeg du finner på hm, lindex elelr cubus for tida [:)]

Cowgirl: Har du painthorse? [:D] synes liksom den manglet [8D]

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Cowgirl: Har du painthorse? [:D] synes liksom den manglet [8D]

Nei, skulle gjerne hatt en![8D][:D]

Back
Topp