Trenger hjelp av dere

Jimsik

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Min mor har bursdag idag, og jeg vurderer om jeg skal gi de første babyklærne jeg kjøpte her om dagen og gi det idag. Pakke det inn og gi i kveld.

Noen av dere vet jo jeg ikke er sammen med BF, men barnebarn vil hun ha, så jeg vet (håper) hun blir glad uansett. Det er jo ganske tidlig, men jeg har heller ingen å dele svangerskapet med utenom dere, men jeg vil gjerne høre deres meninger om det. Jeg kan jo øddlegge enn veldig god dag også, men den kan også bli enda mer fantastisk.

Dere kan være dønn ærlig, jeg er bare litt nervøs og klarer ikke helt å tenke hva som er rett.

Jeg syns det høres ut som en veldig fin ide og at du skal gjøre det du føler er best :) Vi delte det også veldig tidlig med nær familie, og ga blant annet et sånt «verdens beste bestemor» skilt. Jeg er veldig tilhenger av å dele gleden med andre uansett om det er tidlig (skjønner at andre kan tenke annerledes). Og det er sikkert godt for deg å kunne si det til henne, spesielt siden du ikke har så mange å dele lykken med akkurat nå. Hun blir helt sikkert glad :Heartred

Det var en fin idè :) hadde gjort det :)

Jeg ga tidlig bursdagsgave til svigermor, hvor ene pakken inneholdt babysokker. Det ble tatt veldig godt i mot :)

Jeg er enig med de andre her:-) Hun kommer til å bli kjempe glad:-)

Jeg sa det, og hun skjønte ikke sammenhengen. Og hun lurte på om jeg hadde kjøpt klær til hunden. :laughing002

Hun lurte på hva som skjedde i oktober 2019 når hun så lappen på gaven, og så spurte hun "Er du gravid?" etter hun så på babyklærne. Hun ble bekymret, og var redd for at jeg skulle miste allerede, når jeg sa hvor kort på vei jeg var, men også super glad. Og hun visste ikke om hun klarte og holde seg med å kjøpe klær til "risiko" ukene var over, så hun skulle ta frem babyklærne om trangen ble for stor. haha.. Så det gikk kjempe bra, og nå slapper jeg mer av og vite at jeg har noen som støtter meg i valget jeg har tatt. :Heartblue:Heartred

52153180_392105781565514_5213622214628212736_n.jpg 52820236_377337022846051_682520176494641152_n.jpg

Det var en fin hendelse:love017 heldig du er som har en så støttende mor. Er så godt å ha folk rundt seg som man vet stiller opp uansett hva.

Jeg sa det, og hun skjønte ikke sammenhengen. Og hun lurte på om jeg hadde kjøpt klær til hunden. :laughing002

Hun lurte på hva som skjedde i oktober 2019 når hun så lappen på gaven, og så spurte hun "Er du gravid?" etter hun så på babyklærne. Hun ble bekymret, og var redd for at jeg skulle miste allerede, når jeg sa hvor kort på vei jeg var, men også super glad. Og hun visste ikke om hun klarte og holde seg med å kjøpe klær til "risiko" ukene var over, så hun skulle ta frem babyklærne om trangen ble for stor. haha.. Så det gikk kjempe bra, og nå slapper jeg mer av og vite at jeg har noen som støtter meg i valget jeg har tatt. :Heartblue:Heartred

Vis vedlegget 289673 Vis vedlegget 289674
Så koselig :Heartred

Vis vedlegget 289673 Vis vedlegget 289674

Såå koselig at du delte det med henne, og at hun ble så glad. ❤️ Det er altså gull verdt å ha noen du kan snakke med dele stort og smått i ventingen! :-)

Back
Topp