trenger hjelp, ang date

2008/2013/2014

Glad i forumet
jeg er fremdeles forelsket i x-en min. jeg er utrolig glad i han, å klare ikke glemme han.
men nå har jeg blitt bedt ut på date med en fyr.
men vet ikke om jeg vil, siden jeg fremdeles har sterke følelser for x-en.
men mulig at det er det jeg trenger, å treffe nye mennesker.

hva mener dere??

Er ofte en ny date som kan være det som gjør at enn skjønner at andre kan være aktuelle også. Så hiv deg ut i det ;-)

Jeg sliter med det samme, jeg klarer ikke møte en ny en fordi ingen andre er som han siste jeg hadde følelser for, alle blir sammenlignet med han, er ikke han og dermed er de ikke bra nok...

Jeg kommer bare til å gå på date, komme meg ut.... Rebound sex osv :P

Tror det er lurt du går.
Lettere å angre på noe man ikke har gjort, enn noe man gjorde sies det ;)

Fluttershy  skrev:
Jeg sliter med det samme, jeg klarer ikke møte en ny en fordi ingen andre er som han siste jeg hadde følelser for, alle blir sammenlignet med han, er ikke han og dermed er de ikke bra nok...

Jeg kommer bare til å gå på date, komme meg ut.... Rebound sex osv :P

akkuratt det jeg også mener... gjerne jeg bare skal hoppe i det...

Uff da..Kjærlighetssorg er alltid vanskelig men her mangler nok utenforstående informasjon til å gi deg ett ordentlig svar jo mindre du utdyper deg mer. Så folk her bør være forsiktige med å svare på sånt. Det å hoppe på en ny mens du er forelsket i en annen høres ikke ut som en god ide. isåfall ikke om du ønsker å være av den seriøse typen.
. Ingen he kjenner din eks og deres forhold. hvordan dere har  hatt det sammen. årsaken til bruddet osv så noe råd herfra bør du igrunn ikke ta til deg da det ikke er vår kjærlighet eller erfaringer dette dreier seg om.
Men anbefaler deg å snakke ut med eksen din først og høre om hva han tenker om forholdet deres før du gjør noe drastisk sånn at du er før det var iallefall. Vil etter min mening uansett være feil å date andre om det er eksen du er forelsket i og glad i. da er du ikke klar for å gå videre enda.. Og da ville det isåfal vært feil for meg å gjort noe jeg ikke ville elle var klar for. Kan jo kansje også hende han egentlig liker deg og følelsene er gjensidig og dere kan prøve på ny etter å ha snakket ut og fått litt pusterom?. Har prøvd å svare best mulig men er somsagt helt umulig da jeg ikke kjenner bakrunnen deres. For ingen forhold er like og dette må dere to nesten bare finne ut av sammen..
Men nå har jeg ikke tid å skrive mer. pliktene kaller!
Lykke til!

Back
Topp