M mlovise Glad i forumet 18 Mar 2007 #1 hvilken farge skal jeg velge? celery, cotton candy, lavendar står det mellom.....
Babyx7 Forumet er livet 18 Mar 2007 #2 tenkt på hvordan klær du skal bruke de til, om de skal være nøytrale eller fargerike, og at det er en farge du ikke fort blir lei av. Selv har jeg et par i turkise, og et par i sorte på vei.
tenkt på hvordan klær du skal bruke de til, om de skal være nøytrale eller fargerike, og at det er en farge du ikke fort blir lei av. Selv har jeg et par i turkise, og et par i sorte på vei.
M mlovise Glad i forumet 18 Mar 2007 #3 i utgangspunktet vil jeg ha de nøytrale... jobber i bhg, skal ha de der, bruker som regel dongeribukse...
i utgangspunktet vil jeg ha de nøytrale... jobber i bhg, skal ha de der, bruker som regel dongeribukse...
nuttis Elsker forumet 18 Mar 2007 #4 Jeg tok svarte..skal ha de på jobb.I barnehage gjør det jo ingenting om det er fargerikt da,kult det.
Jeg tok svarte..skal ha de på jobb.I barnehage gjør det jo ingenting om det er fargerikt da,kult det.
M mlovise Glad i forumet 18 Mar 2007 #5 men trenger hjelp til å velge farge....er inne på taylorshoes nå ..... men klarer ikkje velge...
_maja_ Forelsket i forumet 18 Mar 2007 #6 lilla lilla lilla!!!! De passer jo kjempe fint til dongeri, svarte el hvite bukser[:)] åsså er det jo så fin lilla farge[:)]
lilla lilla lilla!!!! De passer jo kjempe fint til dongeri, svarte el hvite bukser[:)] åsså er det jo så fin lilla farge[:)]
M mlovise Glad i forumet 18 Mar 2007 #7 ble lavendar.... :) de andre hadde de ikke i min str ....gleder meg til de kommer i posten ..... skal bli godt å få de på beina.....
ble lavendar.... :) de andre hadde de ikke i min str ....gleder meg til de kommer i posten ..... skal bli godt å få de på beina.....