Trenger hjelp angående mat

Silje1982

Forumet er livet
Svogeren min lager fiskesuppe til kvelden og jeg er litt stresset for jeg vil ikke røpe at jeg er gravid:) Det skal være blåskjell i suppen. Kan jeg spise det? Reker kan jeg vel uansett spise? Og hva med fiskekraft i suppen? Ja, jeg spør nok om mye dumt, men vil ikke ta noen sjanser:) Er det andre ting jeg må passe meg for?

ORIGINAL: Gullvinge

Tror du kan spise alt i den suppa bortsett fra blåskjell...men jeg er ikke sikker på blåskjellene altså..mulig du kan spise de.
Kan du ikke bare pirke de utav da?[:D] ikke alle som syns det er godt. putt de diskret i en serviett ved siden av[;)]

Enig med Gullvinge[:)]

Kan jo late som du ikke liker dem?[;)] Med mindre de VET at du elsker det sånn til vanlig da[8D]

Tusen takk jenter:) Da holder jeg meg borte fra blåskjell og det liker jeg ikke uansett, men er vel bare redd for at noen vil stusse når jeg velger å ikke spise det:)

ORIGINAL: prøverpånummer3

Svogeren min lager fiskesuppe til kvelden og jeg er litt stresset for jeg vil ikke røpe at jeg er gravid:) Det skal være blåskjell i suppen. Kan jeg spise det? Reker kan jeg vel uansett spise? Og hva med fiskekraft i suppen? Ja, jeg spør nok om mye dumt, men vil ikke ta noen sjanser:) Er det andre ting jeg må passe meg for?

sist jeg var gravid så hørte jeg aldri noe om at jeg ikke kunne spise blåskjell ... De blir jo kokt i suppa. Reker ol. må man være veldig forsiktig med å spise når man ammer. Babyer kan få vanvittig vondt i magen av det.

Lykke til i kveld!

Takk:):) Da regner jeg med at det ikke er farlig om jeg får i meg et skjell og to:) Hehe... Det er så mye og tenke på når vi er gravide:):)

Takk herlige snupper:)

Back
Topp