trenger hjeeelp (maybe en frisør)

tuppetupp

Gift med forumet
de er litt synd i nemmlig[8D]hehe..jeg har mista SINNSYKT masse hår når jeg ammer, så har fått skikkelig tynnt, livløst hår..
å ikke nokk med det, men her en dag såg jeg jammen meg att det har blitt grønnt!!! det lille jeg har i gjenn på hodet blir pina d grønnt[:-] ho som eigde huse før oss sa nemmli dette til meg da vi kjøte huse, att nå må du farge håre ditt, for her blir lyst hår grønnt av vannet(jeg har bleika hår) men er jo ett år side vi flytta inn, å har ikke merka noe før nå, er ikke d litt rart da?

noen som har opplevd lignende? er d av for mye jern i vannet at håret kan bli grønnt? er d noen som kan hjelpe? eller mååå jeg farge d? (har ikke lyst til d neei)

På helsekost får du kjøpt noe som heter   Silica pluss.
Det er for hud hår og negler. tror det hjalp meg iallefall.

ellers spise b vitaminer.[:)]

Håper du får hjelp, for håret er viktig.. synes jeg iallefall.

Slapt og livløst tynnt hår!!! Det har ihvertfall jeg!! har mista masse hår[:(] Sitter akkurat nå med hårfarge i[:D] Så jeg blir litt fin til kvelds ihvertfall
kjedelig med grønt hår da![8D]

Det er sikkert gamle rør i huset som gir deg grønn skjær.Hadde en veninne som fikk det av gamle kobber rør.Blonde hår er ofte mere porøse og trekker oftere ting inn i hårstrået,pga bleking.Tror ikke hun fikk det grønne skjæret ut av håret før hun farget det mørkere.Spørs vel hvor grønt håret ditt er.Jeg ville ha spurt på en frisørsalong jeg.Lykke til[:)]

Kjøp deg en shampo for blondt hår (de er lilla på farge) kms og loreal har gode. Ellers anbefaler jeg hårkontroll piller! hlisen frisørn

lille miss: har prøvd de shampoene for blondt hår nå siste tiden, men ser ikke ut til å hjelpe[:(]

er ikke veeeldig grøønt da, må vite d for å se d, men d er grønnskjer i de ja..jeg får høre på en frisørsalong tror jeg, kanshe de har noen råd[:)] håper inderlig de i vertfall!

Vi har gammelt hus, og hadde før en gammel varmtvannstank.... Når jeg fylte opp badekaret så såg en godt at vannet var grønnlig..... Men har nå skifta varmtvannstank, og vannet er helt klart.

Nå hadde huset vi kjøpte stått tomt lenge, men tviler på at varmtvannstankene er så rene inne[&:][&:]

ORIGINAL: idama

lille miss: har prøvd de shampoene for blondt hår nå siste tiden, men ser ikke ut til å hjelpe[:(]

er ikke veeeldig grøønt da, må vite d for å se d, men d er grønnskjer i de ja..jeg får høre på en frisørsalong tror jeg, kanshe de har noen råd[:)] håper inderlig de i vertfall!

oK... hva med en mild glans vask da? forå ta det værste?

Back
Topp