babyklarnå
Elsker forumet
Vi sliter maksimalt med søvnen til lillegutt. Han har som sagt i lang tid slitt med veske i begge mellomørene, og ligger med hodeenden i sengen hevet med min. 20 cm, og har til og med pute i sengen for å komme enda litt høyere. Han legger seg utrolig fint sånn i 20 tiden, og sover kjempegodt i 5-6 timer, våkner da med gråt, han får som regel en flaske melk da, og har som regel roet seg, men i det siste så har han holdt det gående 2-3 timer etter den flasken. Hyler bare han nærmer seg sengen, skal ikke sitte i fanget, vil ned på gulvet og være der. Vi holder på å bli tullete om dagen i mangel på søvn, vi går begge i jobb, og det er utrolig slitsomt å være våken i fra 1-2 til 4-5 hver natt.
Noen som har noen gode og virkningsfulle råd å komme med? (han skal til øre-nese-hals spesialist på torsdag). Nå skal det også sies at rådet vi får fra lege er å gi han paracet når han legger seg, og evt gi en ny på natten når han våkner, dette for å ta smertene i ørene, men hvor lenge skal en 10 mnd gammel baby gå på paracet da???????
JEG VIL SOVE [:(]
Noen som har noen gode og virkningsfulle råd å komme med? (han skal til øre-nese-hals spesialist på torsdag). Nå skal det også sies at rådet vi får fra lege er å gi han paracet når han legger seg, og evt gi en ny på natten når han våkner, dette for å ta smertene i ørene, men hvor lenge skal en 10 mnd gammel baby gå på paracet da???????
JEG VIL SOVE [:(]