trenger gode råd!!!

tontolini

Glad i forumet
hei, jeg har en helt forjæ.... dag.
jeg og faren til den lille jenta i magen flyttet fra hverandre når jeg var tre mnd på vei. en mnd senere flytter eks kjæresten hans inn igjen (hun kan jo selvfølgelig ikke fordra meg) etter det stiller han aldri opp... ikke ne jæv... gang har han ringt,(bare jeg som ringer han). jeg er heldig hvis jeg får en tekst melding en gang hver 2-3 uke. men allikevel forventer han at han skal kunne komme valsende inn i livet til vesle jenta så fort hun er født. og jeg vil ikke ta fra han noe tid med sin datter, men hvorfor skal han kunne komme å gå som han vil.??? trenger noen til å ta vare på med denne tiden, (jeg er 29 uker) men mamma og søsteren min bor i oslo og vennene mine har mye annet å drive på med. takk gud for tanta mi sier jeg bare, vet ikke hvor jeg hadde vært uten henne. er så deprimert for tiden, skikkelig ensom.
noen som har noen gode råd, eller bare litt trøst å komme med??

stor klem fra elin, (29 uker på vei med Nora linneàh)

Hei.
Sender en trøste klem....[;)]
Slike ting er ikke lett, men jeg synes du skal sette ned foten når det gjelder at han bare skal komme som han vil, her burde du sette faste dager på når han kan komme. Vær litt kostbar bare ta kontakt når det er nødvendig. Veldig flott at du har noen og støtte deg til det trenger du virkelig....Her er det bare og heve hodet..)
Ønsker deg all lykke med Nora Linneah.... 

Back
Topp