trenger gode idéer! *langt*

lelo

Glad i forumet
God kveld, jenter[:)]
Min kjære ektemann ([:-]) holder på å skrive bacheloroppgave som skal leveres på fredag. Jeg klager og sutrer litt fordi jeg blir mye alene på ettermiddag/kveld, da han er B-menneske og skriver mest effektivt på denne tiden. Dermed blir jeg alene med min kjære B-menneskesønn som er ett prosjekt å få lagt... Jeg er også mye alene på natta og kroppen skriiiiiker etter en hel natt med søvn[:-] MENMEN, dette er jo bare for en liten periode da[:D] hehe!
Og jeg ser at det ikke er barebare å være fulltidsstudent, jobbe ved siden av OG være pappa når man kommer hjem.
Så derfor er jeg veldig stolt av han og hva han får gjort. Så til poenget[:-];
Jeg har lyst til å finne på noe/kjøpe noe/markere/feire at han er ferdig med bacheloroppgaven på fredag, men klarer ikke komme på noe lurt..
Noen av dere kreative og flinke jenter som har noen tips?! Vil så gjerne se han smiiiiiile igjen[:D]

Gi han et gavekort??
en massasje
en klem
et ryddekort
et sex-kort

Eller et fint bilde av hele familien sammen?

En kino-date med deg?

En film eller et spill han gjerne vil ha?

Kanskje litt kjedelig forslag, men hva med en bedre middag ute på restaurant?
Konsertbilletter?

Joda, gode forslag dette...[:)] Må tenke litt[;)]
Men i utgangspunktet så har vi ikke særlig med barnevakt her... Også skal vi på date 16.mai[:D]

Flere gode forslag mottas gjerne!

Du vet jo lelo at vi kan være barnevakt[;)] Ikke mye sovn her, men men man klarer det utroligste når ma trenger hehe.

Ang gave...aner ikke. Det er så vanskelig med disse mannfolkene. Hva er han glad i? Uteliv, fisking, lese, filmer??? Verktøy??? Ikke så romantisk jeg da sent på kvelden, bare praktiske gaver hehe.

Back
Topp