Trenger gavetips!

Lillelo

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Jeg har to tante og onkel par jeg alltid sliter med å finne gaver til. Det ene paret er jeg ganske nære, så de vil jeg gi noe fint for å vise at jeg setter pris på de. Det andre paret er jeg ikke veldig nær, men i alle fall hun blir nesten litt ubehagelig om de ikke får noe fint. Tenker å bruke 100-200 kr på hver, men kan strekke med til 250 til det ene paret. Har dere noen gode tips? Et av parene får nesten alltid vin, så i år vil jeg gi noe annet. Det andre paret drikker ikke alkohol, og alt av mat og sånt er utelukket fordi de er ganske sære på sånt.

Fine gavepakker med pesto, marmelade eller sånt? Fås på Ultra, noen interiørbutikker og nettbankbrikker som ting.no f.eks

De andre kan kanskje få en dvd, kokebok (så de ikke blir så sære på mat ;-)), eller hva med ei geit eller sånn gave fra kirkens nødhjelp?

En ny kniv, skjærefjøl, forklær, kokebok, duftlys, julepynt, dørskilt...

Mine tanter har de siste årene fått gave med mening fra plan...

Gir bare til de tantene/onklene vi feirer med, i fjor fikk de ullsokker. Tidligere har det vært konfekt, spekeskinke, kaffekapsler til kapselmaskin jeg vet de har.

Kinobilletter, hjemmelagd snop, spekepølser, eller ullsokker til hver av dem. Gode gaver som blir "brukt opp" :p

Back
Topp