Trenger gavetips (til kommende bestefar)

Kattepus84

Elsker forumet
Vi skal fortelle om graviditeten på julaften, tenkte vi.

Og planen er å gi mamma strikketøy til babyklær... Men hva i all verden skal jeg finne på til pappa??

Har ikke lyst å kjøpe sånn verdens beste bestefar krus el.l. ....det må bli no annet...men hva??

Setter stoooooor pris på hjelp her asså!

om ikke verdens beste bestefar, hva med et krus, med bilde av evnt ul bilde.
eller en stor leke, som den kommende kan leke med når h*n er hos de.. hos oss har besteforeldre på begge sider kjøpt hvert sitt stellebord, slik at de kan stelle emil, både når vi bare er på besøk, eller de er barnevakt en natt. du kunne ikke kjøpt det a?
huff, sikkert teit forslag dette.. men er jo noe om ikke du finner på noe anna[8|]

ORIGINAL: Bolla85

Her er det min far som skal lære ungen å gå på ski og spille fotball siden både jeg og samboeren ikke skjønner oss på sånt. Hehe. Er det kanskje en sånn type symbolsk oppgave dere kunne fått frem på en måte? Litt som med strikketøyet for bestemor. 

Ikke dum ide egentlig, men pappa er ingen skigåer og heller ikke veldig interessert i sport..
Kommer ikke på hva pappa er god til som kan flettes inn med nyheten våres..... [8|]

ORIGINAL: oggi sin

om ikke verdens beste bestefar, hva med et krus, med bilde av evnt ul bilde.
eller en stor leke, som den kommende kan leke med når h*n er hos de.. hos oss har besteforeldre på begge sider kjøpt hvert sitt stellebord, slik at de kan stelle emil, både når vi bare er på besøk, eller de er barnevakt en natt. du kunne ikke kjøpt det a?
huff, sikkert teit forslag dette.. men er jo noe om ikke du finner på noe anna[8|]

Vil ikke gi krus...og nå er det for sent å bestille ting med bilder eller tekst på anyway...
Hmm...de har jo allerede barnebarn, så reiseseng og sånt finnes allerede i hus....Stellebord bruker dem ikke..(har ikke plass til det no sted heller så) Men godt forslag!!!

Hva med en eventyrbok? Så kan bestefar lese nattahistorier for babyen når h*n skal på overnatting?

Back
Topp