Trenger gavetips..igjen

Mor4

Gift med forumet
Siden dere (spes Malin) hjalp meg så godt sist jeg spurte om gavetips, hører med dere jeg nå og[:)]

Har dere tips til gave til min far som blir noen og seksti? Husker ikke akkurat nå[:)][:)] De har bobil, og skal på langtur nordover med den i sommer, så gjerne noe som har sammenheng med det. Ellers blir jeg glad for ALLE tips. Ps de er nesten avholds, så ei flaske med noe er ikke vits i[:)][:)]

digital fotoramme som de kan ta med seg med masse bilder av barnebarnet og ameilien hans på(blir joh sånn slideshow så bytter bilde hele tiden så kan du legge inn bilder der før du gir han da vettu) tror oxo den viser klokke hvis man vil ha på d i stedet

Foreldrene mine har nettopp kjøpt sæ bobil å vi kjøpte en bok me masse tips om reiseruter å steder som va anbefalt for turer me bobil i Norge.

Søren at jeg ikke fikk sett denne før nå. For noen kjempegode tips dere har kommet med!!!!

Har dere navnet på noen av de bøkene? Den digitale fotorammen og var genialt, og hvis vi ikke kjøper den til far, skal jammen mor få den til hennes bursdag. Tuuusen takk for tips, dere er supre!!!

Back
Topp