Trenger gavehjelp

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Ja hører ikke til her. Men min svigermor gjør det. Jeg kom på en gaveide og trenger deres hjelp om hvor jeg får tak i sånne ting. Min svigermor har 6 graviditeten bak seg, 4 fødsler og 3 barn. Er i hovedsak de 4 jeg tenker på noe ang. Min mann er nr 1, søster nr 2 ( dødd av hjernehinnebetennelse når hu var 17 mnd), nr 3 sønn og nr 4 sønn. Så de mistet sin eneste datter. Jeg er like gammel som hu skulle vært. Men tenkte på sånne kjede eller noe som forteller noe om deres 3 sønner og deres engle datter. Vår datter er født 16.7 og deres datter ble født 17.7, vår datter har også samme navn som deres. Så er en spesiell situasjon også. Vi er også naboer så de ser våre barn ganske ofte. Vi fikk hotell tur fra dem ei natt i helga, men hvem av som vant på den turen kan diskuteres. De elsker å være med vår datter og sønn.
 
Englebarn-smykke... med 3 gutteannheng og 1 jenteannheng?
cb38437acc9520927ac9f45fa32fca81.jpg


Jeg har, hadde dette.. for mine 4 barn. 1 gutt for min levende gutt, 2 jenter for mine levende jenter og et himmelbarn for skatten vi mistet(fikk ikke 100% sikkert kjønn så valgte himmelbarn) men siden dere vet det var jente.... ville jeg valgt jenteannheng.

Til jul ga jeg-vi et maleri til både mamman mon OG mi svigermor... et maleri hvor alle barnebarna er med. Pga 2 sa(ikke mine) et englebarn(mitt) og splid innad i familien kan et foto av barnebarna til svigermor aldri tas samlet! Har også et sånt maleri av familien min og bare av lille sånn han kunne vært nå! Skal se om jeg finner noen av de bilde etterpå.

Evnt et smykke med dato, navn og eller en (måneds)stein for hvert av barna?
 
Noen linker til sånt? Sånn mamma smykke med månesteiner ønsker jeg meg selv så det veit jeg hvor jeg får tak i.
 
Hva med disse, med egentilpasset navn/skrift? Synes de var veldig fine. Tenker å anskaffe en av de etterhvert. :angel5


a.jpg
b.jpg c.jpg
 
  • Liker
Reactions: SMD
Back
Topp