Trenger gavehjelp...

Astra87

Forelsket i forumet
Svigermor skal ha disputas (siste steg for å få doktorgrad) på fredag og jeg tenker vi må gi henne en fin gave.. Noen som har forslag? :) hun fyller 60 år om 2 uker, så må kjøpe en større gave da også, blir veeldig glad for forslag! :)

Det er så vanskelig med slike gaver. I min familie gir jeg ofte opplevelser. Turer, konsertbilletter, billetter til show eller annet hun liker. Eller gi henne en spa-behandling hvis hun et av typen som liker det.

Hva med en fin flaske champagne? Det ga jeg i en disputasgave en gang :)

Det er så vanskelig med slike gaver. I min familie gir jeg ofte opplevelser. Turer, konsertbilletter, billetter til show eller annet hun liker. Eller gi henne en spa-behandling hvis hun et av typen som liker det.

Sånne gaver liker jeg å gi også:)

Hadde tenkt på et smykke fra hjerter-serien hvor det står inngravert styrke, kjærlighet, glede osv. Er det helt teit? Flotte forslag som passer henne bra her, men har lyst å gi noe hun kan ha for alltid ;-)

Skal gi en sånn kurv i bursdagsgave :D

Når det gjelder smykker kommer det jo helt an på hva hun liker :) Du kjenner henne jo godt så du vet sikkert hva slags smak hun har og om hun er glad i å gå med smykker for eksempel. Vet at min svigermor hadde blitt glad for noe sånt, men ikke moren min :P

Jeg tror jeg ville gitt et gavekort på en opplevelse for å feire noe slikt.
Hardt arbeid bør lønnes med noe morsomt og kanskje avslappende.

Eller er hun av typen som liker å pynte seg? Hva med en fin klokke. Det er en symbolsk gave og det er jo mulig å kombinere begge gaver i en. :)
Er hun gift? Hva planlegger eventuelt partneren å gi henne? Gaven fra dere/andre bør kanskje ikke overgå partnerens gave?

Jeg hadde valgt en opplevelse tror jeg. Til mormor spanderte jeg en tur på kino med meg et år. Det var visst stor stas :)
Går jo an å gjøre noe i den duren ;)

Back
Topp