Trenger forslag

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Til noe det går ann å drikke når vannet i springen ikke kan drikkes. Det er en skikkelig vond smak på vannet og saft skjuler ikke smaken. Altså noe som ikke innholdet sukker og som ikke er dyrt. Tåler ikke lett brus og blir kvalm av melk. Og å kjøpe vann er skikkelig dyrt. Må jo kjøpe det til dattera vår.

Kjøp bobble flasker.
:D Disse får du kjøpt i diverse kjøkkenbutikker.
De har kullfilter i korken og det har hjulpet for meg på jobben.. for vannet der smaker dritt..

bobble_magenta_medium_tether__12378.1404286434.143.240.jpg
bobble_jug_white_64oz__73327.1404286435.143.240.jpg

Har naboene det slik også? Har du snakket med rørlegger om dette? Jeg ville vel ha kjøpt to femlitere med vann slik at jeg kunne fylt dunkene en og en når jeg var på besøk hos mor eller noen andre med godt vann og hatt i kjøleskapet.

Har naboene det slik også? Har du snakket med rørlegger om dette? Jeg ville vel ha kjøpt to femlitere med vann slik at jeg kunne fylt dunkene en og en når jeg var på besøk hos mor eller noen andre med godt vann og hatt i kjøleskapet.
Jeg gjorde dette der jeg bodde før, vannet smakte eller. Kjøpte en 5liters hyttevanntank på Europris og fylte vann på jobben.

Så har de sånn billige svære kanner med vann på butikken typ firstprice og grans :)

Problemet et at vi ikke har plass til store vannflasker og flere av dem. Vi har ringt kommunen og de skulle sjekke det opp. Det er nytt der vi bor og er familie som har lagt rørene. Så håper på å slippe å klage til dem. Aner ikke om naboen har det sånn ( svigermor og svigerfar da de har vært på hytta i 2 uker. Har vært noe rart med hvor vannet kommer fra og ender hos oss i alle år. Kommunen blir ikke enige med seg selv. Jeg synes ikke kjøp vann er billig da vi får det gratis og jus er ikke sunt. Er jo sinnssykt mye sukker og syre. Slitsomt for mannen som sliter med sure oppstøt. Håper kommunen finner ut av det snart. Vi har allerede reist og hentet vann hos familie i år. Begynner å bli slitsomt.

Du vil ikke ha saft, ikke juice, ikke melk og ikke brus og ikke kjøpevann. Og ikke dyrt Og ingenting annet som inneholder sukker.? Nei da vet jeg jammer ikke gitt:p

Juice er ikke tilsatt sukker btw;)

Går smaken bort hvis dere koker vannet først?

Finner sånn kanne som renser vannet. Kanskje det er en mulighet. Finnes også noe du kan sette på krana.

Jeg tenker også at du kanskje må prøve sånn vannfilter-mugge.

Vann er ikke så ille om du kjøper billigmarkene på vann, first price etc gjør det selv på hytta, billigere enn juice iallfall;)

De rensemuggene var smart. Viste dem til mannen og han var enig. Blir nok til at vi ser etter det. Nei er ikke vanskelig. Men vil ikke drikke for mye sukker og syre. Saft gjør ikke vannet bedre. Drakk saft når jeg merket at det var noe galt. Er mye det går ann å drikke men tenkte på noe som var nesten som vann uten at det var det. Finnes nok ikke men tenkte å prøve og spørre. Kan nok være det søvnløse hodet mitt som surrer litt.

Back
Topp