Trenger forslag til 40-årsgave!

maltesers

Forumet er livet
Vi skal i bursdag til tanta til sambo på lørdag. Hu blir 40, men jeg eier jo ikke forslag.
Hu er ei livlig dame, ganske sprø, verdens snilleste.
Sleit veldig med å få barn, men nå har a endelig i tulle som blir 2 år i juli. Vi aner ikke hva vi skal gi!?

Hva er budsjettet??

*

Vi ender ofte opp med gavekort vi, for de aller fleste har jo alt de trenger og enda mer. Litt lite oppfinnsomt, men da får de jo brukt det på noe de trenger.....også en liten blomst ved siden av kanskjeemoticon

Gavekort? Har ho hage? Blåbærbusker er veldig inn .. Liker jo interiør? Masse stilige skilt å finne i butikkene, kanskje ett er treffende for ho? :)

Ifølge meg er budsjettet 500 kr men for sambo så er det vel sikkert 250 :P

Som representant for aldersgruppen det er snakk om...hehe... Jeg har helt panikk for å få klær og interiørting, da jeg har en veldig  spesifikk smak som er vanskelig for andre å treffe rett på. Samtidig  drikker jeg ikke vin og hater intenst stearinlys og smånips, og liker ikke helt upersonlige ting.

Den siste gaven jeg fikk fra noen uti slekta som virkelig falt i smak, var en gavekurv fylt med god sjokolade og kaffe, ansiktsmaske og god håndkrem, en god bok og et lunt pledd. Skikkelig "kosekurv"! Noe sånt blir jo akkurat så dyrt som man ønsker å gjøre det, og så kan man bytte ut noen ting så det passer akkurat til mottakeren.

vet du om det er noen ting de samler på? 
feks servise, sølvtøy..
om ikke så kan smykker være en god ting... 
eller gavekort, kanskje en pynte ting til stuen.... 

ingentinggjør skrev:
Som representant for aldersgruppen det er snakk om...hehe... Jeg har helt panikk for å få klær og interiørting, da jeg har en veldig  spesifikk smak som er vanskelig for andre å treffe rett på. Samtidig  drikker jeg ikke vin og hater intenst stearinlys og smånips, og liker ikke helt upersonlige ting.

Den siste gaven jeg fikk fra noen uti slekta som virkelig falt i smak, var en gavekurv fylt med god sjokolade og kaffe, ansiktsmaske og god håndkrem, en god bok og et lunt pledd. Skikkelig "kosekurv"! Noe sånt blir jo akkurat så dyrt som man ønsker å gjøre det, og så kan man bytte ut noen ting så det passer akkurat til mottakeren.

Ååååå, sånn gave vil jeg ha :-)

Ja, det hørtes lurt ut, ingentinggjør! :D

Snacks/småting-kurv er kjempeflott. Får alltid bruk for det!
For eks noe sjokolade, konfekt, kaffe, te, håndkrem, dusjsåpe, blader...

sjøhest skrev:
Snacks/småting-kurv er kjempeflott. Får alltid bruk for det!
For eks noe sjokolade, konfekt, kaffe, te, håndkrem, dusjsåpe, blader...

Akkurat. Og så kan det justeres i det uendelige for å gjøre det litt personlig. Svigermor fikk svært hjørnebadekar i fjor, og til jul fikk hun "badekurv" med badeolje som luktet sjokolade, rosenblader for å strø i vannet, duftlys til å ha på kanten, et par småflasker (type fly) med hvitvin, ansiktsmaske, skrubb, vaskeklut, fotfil og en cd med rolig musikk for å kose seg med. Svigerfar sverget på at hun hadde ikke vært ute av badet hele romjula! :-D

*

"Kosekurv" hørtes flott ut da =)
Jeg har i grunn ikke sansen for gavekort, for da må man "kjøpe gaven selv", men om jeg skulle kjøpt et gavekort til noen 40+ hadde det nok blitt på et spa. For de fleste som fyller 40 har vel det meste som de trenger av materielle ting? Derfor må det være himmelsk å få en massasje eller noe i den duren =)

Curl skrev:
sleit skikkelig med å finne på noe til gubben og endte opp med at han fikk 1 års forbruk av kaffekapsler til Nespresso maskinen. Siden jeg ikke drikker kaffe blir det jo faktisk bare til han.

Åh! det hadde jeg digga:D

hu ønska seg blomster i potte.......emoticon  hva skal vi kjøpe da a ????

Da kjøper du blomster i potte da :P

sjøhest skrev:
Da kjøper du blomster i potte da :P

Jaaa, men åssen??? :P

Hortensia med kurv, kjempekoselig å ha ute på sommern:) Eller det safe med orkide:)

Back
Topp