Trenger forslag..Raskt!!

Ju9ta

Forumet er livet
Har ej tuppe her som er blitt overtrøtt..[&o]
Har prøvd å mate henne,trille henne,bære henne,spille sanger jeg hørte på fra da hun lå i magen..

Noen som har andre forslag over hva jeg kan prøve???

har du prøvd å ligge deg med henne?
da roer som oftest elias seg

Gå på soverommet, hvor det er mørkt og kjølig. Pakk henne hardt in i ett teppe. Gjør så det som passer deg br\est, står g byss, eller legg deg ned i senga med henne Gjør minst mulig.
Hvis det hjelper for deg så prat rolig, om hva du gjør og hvorfor.
Ikke stress. Vær helt rolig og avslappet.

Lykke til.

Når prinsessa mi ikke vil sove, så får hun lov å skrike ei lita stund,til hun blir sliten og trøtt (max 5 min) å så legger jeg meg atmed henne, synger en kort godnattsang om og om igjen og stryker henne over pannen/nesen. Sovner rimeli fort da,ja... [:D]
Lykke til.[:)]

Når tulla her var så liten så hjalp det å ta henne med på badet og skifte bleie, mens jeg snakket rolig med henne. Da ble hun helt rolig og da ble jeg rolig også [;)].
Når klærne var på igjen, så begynne jeg å bysse henne, kose mens jeg fortsatte å snakke rolig med henne. Da gikk det som regel greit og hun sovnet....
Hvis ikke dette hjalp så satte vi KJØKKENVIFTA på for fulle mugger og la henne enten i vognen og vugga den eller bar henne inne på kjøkkenet. Det var en sikker løsning. Spedbarn liker suselyder, minner de om lydene i mors mage (lærte det på barsel...).

Lykke til og håper hun sovner snart
... slitsomt....

Tusen takk for alle gode forslag,jenter..[:)]
Nå har tuppa mi endelig sovna..[;)]
Stakkar, hun hadde jo vært våken siden  ca 18.00 ikveld..[:-] Men nå håper jeg hun sover lenge..

Back
Topp