Trenger forslag og tips :-)

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Jeg sliter veldig med bekkenløsning. Aktiviteter som å sitte lenge i samme stilling og bare det å gå ikke alltid er så lett, så aktivitetsmessig er det lite til ingenting jeg klarer før det er enormt vondt.
Samboeren har ferie nå og jeg skal bare jobbe to dager til før jeg blir 100% sykemeldt.

Det jeg trenger tips og forslag til er hva kunne vi funnet på å gjøre som kunne vært litt romantisk og fint nå som det fortsatt bare er oss to?

Er det noen som har vært i samme situasjon som meg?

- Dra ut å spise på et sted dere vanligvis ikke tar dere råd til. Vi var ute å spiste på Engø gård på Tjøme forrige uke, veldig hyggelig :-)

- Dagstur med bil til en by i nærheten, spise noe godt

- Weekendtur et sted

- Kino (kanskje ikke en sommeraktivitet, men blir nok en stund til dere kan gjøre det igjen..)

- Spa - få par-massasje

- Be venner på middag, kan jo bli lite sosialt de første månedene etter baby er født.

Ikke det du spør om i det hele tatt men ville bare fortelle noen tips jeg fikk av fysioterapauten på jobb, i tilfelle du ikke har hørt dem r :) Gå mens du vrikker på rumpa (nesten som om du er på catwalken) og kjøp en sånn stor treningsball som du sitter og roterer på gjerne mens du ser på tv og lignende:) ikke sikkert det er til hjelp, men alltids verdt et forsøk :D

Back
Topp