trenger flere spark i rævva!

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
jeg havner innpå her og på facern hver halvtime omtrent[8|] men jeg har jo EKSAMEN!!!! på 2 dager har jeg skrevet 12 sider på besvarelsen. det er muntligeksamen men for å spare penger har de gitt oss 6 SVÆRE oppgaver! så blir vi trekt i 1.. må jo kunne alle like bra muntlig(samt tester, undersøkelser).. men er jo på langt nær ferdig[&o] har fram til neste onsdag da. skal opp onsdag 3 mars kl hal 2, sist av hele kullet[8|]

Jeg utreder demens og kognitiv svikt etter diverse hjerneskader(erverved). Så tar jeg utviklingstester og kartlegger aktivitetsproblemer barn kan ha ( problemer pgr premturitet elr CP for eksempel). så driver jeg også og informere om leddvern og sånnt for de med RA elr artrose[;)] svææært kort om det jeg har eksamen om neste uke[;)]

hver gang jeg er innpå har skal jeg dytte, dokumentere hvor flink jeg er til å spore av tror jeg[8|] kommer til å trenge noen spark bak altså[;)]

Kick in the but!!!!!

...kjenner aaaaltfor godt til den avsporinga..hehehe

hehe, vi får se om d blir mer i kveld.. mista heelt mojon[8|] skal se helt ferskeste episoden til privat praksis hvis gubben får til kabeln da[8D] og iis[:D]

ja, hvis jeg stryker gråter jeg seriøst! glad de har sluttet med offentliggjøring på veggen på skola iaffal!

*SPARK* [:D]

dytter jeg[8|] 2 gangen jeg er innom BV..

Back
Topp